۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85396889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نامزد انتخابات مجلس درغرب استان تهران: با تشکیل مجلس مشورتی محلی امور سامان می گیرد

ملارد - ایرنا - نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل مجلس محلی مشورتی بعنوان یک خرد جمعی امور شهرستانهای ملارد شهریار و شهر قدس را ساماندهی کرده و به پیش خواهم برد.

حسن اختری از حوزه سه شهرستان شهریار ،ملارد و قدس روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت:یک نماینده با توجه به تخصص و تجارب خود در همه زمینه ها نمی تواند صاحب نظر باشد لذا لازم است این اتاق فکر مسائل را بررسی و اقدامات لازم برای حل مشکلات و پیشبرد اهداف را اعلام نماید.

وی که با شعار گذشته من، تضمین آینده پا به عرصه انتخابات گذاشته،‌ ارتقا جایگاه اداری و سیاسی منطقه با تشکیل استان تهران غربی را یکی دیگر از اولویت های کاری خود عنوان و بیان کرد: با این اتفاق سطح خدمات رسانی به مردم افزایش یافته و گره ها و مشکلات مردم در سطوح مختلف پیگیری خواهد شد.

اختری گفت : اصل ۶۴ قانون اساسی در مدت دو دهه اخیر در این سه شهرستان اجرا نشده است چرا که با افزایش تعداد نمایندگان به دو یا سه نفر، پیگیری امور و برآوردن مطالبات و خواسته های آنان با توان و قوت مضاعف انجام می شود و تجربه نشان داده یک نماینده نمی تواند بار سنگین این مسئولیت را به تنهائی به دوش بکشد.

در حوزه انتخابیه شهریار ،ملارد و قدس با اشاره به جمعیت بیش از ۲ میلیون نفری ساکن در سه شهرستان شهریار ،ملارد و قدس گفت: برای پیگیری مشکلات و ارتقا سطح خدمات نیاز است تعداد نمایندگان این حوزه بیشتر شود.

وی افزود: جمعیت این سه شهرستان از جمعیت ساکن در چهار استان کشور بیشتر است و اولین اولویت کاری بنده همین موضوع مهم و راهگشا خواهد بود.

اختری تصریح کرد: روند پیگیری کارها را به طور شفاف به مردم خواهم گفت و نتایج اقدامات حتی اینکه چرا کارها به نتیجه نمی رسد را نیز به مردم اطلاع خواهم داد.

حسن اختری در ادامه نداشتن یک اتاق فکر منسجم و منضبط را از آسیب های نمایندگی دانست و گفت: با تشکیل مجلس محلی مشورتی بعنوان یک عقل منفصل ، کارها را با خرد جمعی و مشورت پیش خواهم برد.

نامزد انتخابات مجلس درغرب استان تهران: با تشکیل مجلس مشورتی محلی امور سامان می گیرد

حسن اختری متولد ۱۳۳۴ زاده روستای منجیل آباد شهریار بازنشسته جهاد کشاورزی و دارای مهندسی تولیدات کشاورزی ، فوق لیسانس علوم سیاسی و مدیریت دولتی و دانشجوی دکترای علوم سیاسی است که در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهریار ،ملارد و قدس است که روز ۱۱ اسفند برای تصاحب تنها کرسی این حوزه با ۱۰۹ نامزد دیگر به رقابت می پردازد.

از سوابق اجرایی وی می توان به معاونت اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان ، مدیرکل بازرسی و حسابرسی سازمان شیلات کشور ، مدیرعامل موسسه افکار سنجی نوید ایرانیان ، مدیر جهادکشاورزی ساوجبلاغ و طالقان ، مدیر امور جهادگران و رئیس هیات گزینش جهاد سازندگی استان سیستان و بلوچستان ،عضو شورای مرکزی جهاد سازندگی شهرستان شهریار ، رییس نهضت سواد آموزی شهریار و مشاور خبرگزاریهای مهر و فارس اشاره کرد .

شهرستانهای شهریار ملارد و شهر قدس در غرب استان تهران واقع شده اند و یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha