نامزد انتخابات مجلس: ازدواج و مسکن ارزان قیمت برای جوان‌ها در اولویت است

تهران‌بزرگ - ایرنا - نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعات اصلی که باعث کاهش میل به ازدواج جوانان و به تبع آن فرزندآوری شده، گرانی مسکن است که رسیدگی به این موضوع جزو اولویت‌های اصلی‌ام در صورت ورود به مجلس خواهد بود.

سعید دارایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص برنامه‌های خود برای ورود به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به مشکلات و معضلاتی که در جامعه وجود دارد برنامه‌هایم به چند دسته تقسیم بندی می‌شود.

وی ادامه داد: کنترل تورم و گرانی، برنامه اول ماست که در این حوزه وضع و پیگیری قوانینی جهت ایجاد تعادل در بازارهای مالی و سرمایه از جمله ارز، بورس، خودرو و مسکن است.

به گفته دارایی، هر وقت که بین تقاضا و عرضه تعادل بر هم می‌خورد گرانی و تورم گریبان گیر مردم خواهد شد، لذا وضع قوانین و پیگیری قوانین در خصوص ایجاد تعادل در این بازارها و پیشگیری از تشدید نقدینگی در جامعه قطعا به کنترل تورم کمک خواهد کرد.

وی گفت: ازدواج و موضوع تامین مسکن برای جوان‌ها برنامه دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این خصوص تسهیل دسترسی جوانان به مسکن ارزان قیمت را با وضع قوانینی دنبال خواهم کرد ضمن اینکه واگذاری زمین‌های دولتی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های تعاونی برای ساخت مسکن انبوه و ارزان قیمت برای جوانان، از دیگر برنامه های قابل اجرا در این بخش است.

دارایی برنامه سوم خود را ترمیم بافت شهری عنوان کرد و ادامه داد: در بافت‌های نزدیک به مناطق جنوب شهر تهران زمین‌های زیاد و مستعد برای ساخت و ساز وجود دارد که با پیگیری و وضع قوانینی می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد و طرح انبوه سازی را در این منطقه اجرا و مسکن‌های ارزان قیمت را به صورت تصاعدی و با حجم زیاد تولید و در اختیار جوانان قرار داد.

به گزارش ایرنا، سعید دارایی با کد انتخاباتی ۳۸۹۶ دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار با سابقه مدیریت اجرایی هوانوردی و بیش از ۱۶ سال سابقه کاری و مدیریتی در بخش های اجرایی و عملیاتی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۳۰ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که براساس آخرین آمارها، سه هزار و ۳۷۹ نفر برای بدست آوردن این کرسی‌ها رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha