۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۵۹
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85400551
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت‌های آموزشی در خراسان جنوبی غیرحضوری شد

۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۵۹
کد خبر: 85400551
فعالیت‌های آموزشی در خراسان جنوبی غیرحضوری شد

بیرجند - ایرنا - معاون عمرانی و جانشین استاندار در ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: همه فعالیت‌های آموزشی در این استان روز چهارشنبه به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده سه‌شنبه شب افزود: ورود سامانه بارشی و بروز هوای سرد و پایداری آن در اکثر نقاط کشور و کاهش محسوس دما، منجر به افزایش بی سابقه مصرف گاز در بخش خانگی شده است.

وی با تاکید بر ضرورت تامین گاز بخش خانگی تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان، به منظور تضمین پایداری و تامین گاز و نیز جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز همچنین به دلیل گزارش بارش نزولات جوی و برف در اکثر نقاط استان این تصمیم گرفته شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: آموزش در تمامی مراکز آموزشی، مهدکودک‌ها، مدارس، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها در سطح استان فردا - چهارشنبه ۹ اسفند - به صورت غیر حضوری خواهد بود.

به گفته وی تامین سلامت، جلوگیری از مخاطرات و تامین ایمنی تردد از دیگر دلایل اتخاذ این تصمیم در ستاد مدیریت بحران و مدیریت مصرف انرژی استان است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی نسبت به گسترش و تقویت توده هوای ناپایدار جوی به صورت وزش باد شدید موقتی، بارش باران و برف شدید از روز چهارشنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی در ۲ روز گذشته نیز با توجه به بارش برف، برودت هوا و اُفت فشار گاز مدارس برخی شهرستان‌های استان غیر حضوری بود و ادارات روز دوشنبه تعطیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha