نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  چهارمحال و بختیاری مشخص شدند

شهرکرد - ایرنا - دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری نامزدهای مورد نظر خود را برای دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

مهدی حامدی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری در حوزه انتخابیه بروجن حمایت خود را از امیرقلی جعفری اعلام کرده است.

وی اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همچنین در حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد از سید روح الله موسوی حمایت می‌کند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری گفت: این شورا در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر نیز از سید سعید زمانیان حمایت می‌کند.

حامدی در خصوص حوزه انتخابیه اردل، فارسان و کیار نیز یادآور شد: در این راستا تصمیم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری بر این شد که در این حوزه انتخابیه هیچ اعلام نظری نداشته و اجازه دهند رقابت سالمی برای افزایش مشارکت انجام شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری در خصوص حمایت این جریان از نامزدهای خبرگان رهبری نیز یادآور شد: براساس فهرست جامعه مدرسین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این استان از آیت‌الله علیرضا اسلامیان حمایت می‌کند.

حامدی گفت: براساس اعلام رهبر معظم انقلاب برای تامین امنیت، سلامت و حرکت روبه جلو در مباحث اقتصادی و اجتماعی باید در انتخابات شرکت کنیم و با توجه به تنوع نامزدها مشارکت پر شوری در پای صندوق‌های داشته و به نامزد اصلح خود رای بدهند.

وی تاکید کرد: در صورت اینکه مردم از نامزدهای مورد نظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حمایت کنند به طور حتم پیگیری موارد قانونی مردم پس از انتخابات در مجلس انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha