کشف ۲۰ میلیاردی سیگار و تنباکوی قاچاق/ لو رفتن پاتوق اراذل در شمال تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف مقادیر انبوهی از سیگار و تنباکوی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز چهارشنبه در این خصوص افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری دخانیات قاچاق در ساختمان مسکونی در جنوب غرب تهران دپو و نگهداری می‌شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی قضایی ماموران به محل که پارکینگ یک ساختمان مسکونی بود، رفته و با انبوهی از دخانیات فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی روبرو می‌شوند.

سرهنگ افشاری اظهار کرد: کالاها شامل ۴۷۸ هزار نخ سیگار و سه هزار و ۷۶۰ بسته تنباکو خارجی بود که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی ارجاع شد.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند و پلیس امنیت اقتصادی را در جریان بگذارند.

پاتوق اراذل و اوباش در میرداماد تهران لو رفت

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران نیز از شناسایی و دستگیری چهار نفر از  اراذل و اوباش در مخفیگاهی در شمال پایتخت خبر داد.

سرهنگ سعید راستی گفت: دیروز ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری مبنی بر  شرارت یک اراذل و اوباش سابقه دار با استفاده از سلاح سرد و  برهم زدن آرامش شهروندان دریافت کردند که متهم پس از قدرت‌نمایی از محل متواری شده است.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم در محدوده خیابان میرداماد تهران شناسایی و مشخص شد که متهم به همراه  چند نفر نفر از اراذل و اوباش که تحت تعقیب مرجع قضایی هستند، در این محل تردد دارند.

سرهنگ راستی به اخذ دستور قضایی و تجمیع پرونده متهمان متواری در این خصوص اشاره کرد و گفت: ماموران این پلیس در یک عملیات منسجم پلیسی هر چهار شرور را که قصد درگیری با ماموران را داشتند خلع سلاح و دستگیر کردند.

رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران افزود: در بررسی از این مکان تعدادی سلاح سرد، قیچی قفل بری و همچنین تعدادی گوشی همراه به سرقت رفته کشف و توقیف شد و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا مربوطه ارجاع شدند.

انهدام باند فروش و توزیع مواد روانگردان در فضای مجازی

از سوی دیگر رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز از دستگیری چهار سوداگرمرگ که در فضای مجازی به خرید و فروش مود مخدر می‌پرداختند، خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور در این خصوص گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع  موادروانگردان توسط افرادی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار ماموران دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت و با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در محدوده غرب تهران شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس شد.  

وی اظهار کرد: تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن دستگیری چهار سوداگر مرگ در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۹ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع موادمخدر و روانگردان و توهم زا کشف کردند.

سرهنگ باباپور به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی اشاره کرد و افزود: برخورد با فروشندگان مواد مخدر و نیز اشاعه دهندگان مظاهر اعتیاد در فضای مجازی، به مانند فضای حقیقی یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

به گفته وی، بدون شک، پایش لحظه به لحظه صفحات مجازی و برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر و نیز بر هم زنندگان امنیت در فضای مجازی، به عنوان یک ماموریت اولویت دار با جدیت در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha