۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85401175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استدلال فعال فرهنگی بوشهری برای رای ندادن برخی‌ها

بوشهر- ایرنا - معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: کسانی که بر بی اثر بودن رای مردم تاکید می کنند باید به این سوال پاسخ دهند که چرا رای ندادن را تبلیغ و تایید می کنند؟

" فاطمه مجاهد " روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: اگر به گفته این افراد رای دادن هیچ اثری ندارد، پس این همه داد و بیداد و هیاهویی که شبکه های تلویزیونی معاند و شبکه های اجتماعی مرتبط با آنها را پر کرده است، برای چیست؟

وی افزود: رای آن زمان کارساز است که اثری داشته باشد و این اعتقاد مردم است که در صحنه انتخابات حضور فعالی به دلیل اثرگذاری رای آنها دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تصریح کرد: البته دشمنان نظام به خوبی درک کرده اند که رای تک تک افراد جامعه اثرگذار بوده اما در یک تبلیغات منفی این گونه به مردم القا می کنند که رای آنها اثر ندارد.

وی گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب همواره بدنبال کتمان پیشرفت ، اقتدار و عظمت ایران اسلامی هستند و از این طریق بدنبال یاس آفرینی برای مشارکت حداقلی در انتخابات هستند.

مجاهد ادامه داد: حضور و مشارکت مردم بصورت عام فارغ از گرایشات سیاسی به معنای تایید و تدام اصل نظام است که بانوان باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اضافه کرد: امنیت و آرامش جامعه در گرو مشارکت حداکثری و تشکیل مجلس کارآمد است.

مجاهد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث خنثی سازی دسیسه های دشمنان و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های بین المللی خواهد شد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه بانوان موترترین رکن برای هدایت و راهبری اعضای خانواده هستند این رسالت مهم را در دعوت و جلب مشارکت برای انتخابات ۱۱ اسفندماه بار دیگر به منصه ظهور برسانند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر عنوان کرد: جایگاه زن در دین مبین اسلام والا و در خانواده هم بعنوان کوچکترین واحد اجتماعی جامعه بسیار سازنده و تاثیر گذار است طوریکه زن قادر است جامعه را به سمت سعادت و تعالی و یا به سمت انحراف و فساد سوق دهد.

وی با اشاره به ضرورت نقش آفرینی بانوان در انتخابات بعنوان پیش نیازهای توسعه یافتگی سیاسی افزود: محوریت و نقش حیاتی و زیربنایی بانوان در جهت دهی اجتماع هستند و یکی از مصادیق این نقش آفرینی آنان افزون بر حضور فردی در انتخابات دعوت به مشارکت جمعی برای شرکت در این عرصه سرنوشت ساز نیز است .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تصریح کرد: نقش محوری بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی ، دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه های اجتماعی نیز برجسته بوده است برهمین اساس بانوان زمینه ساز همدلی و هم افزایی برای خلق حماسه ای دیگر در روز ۱۱ اسفند ماه باشند.

مجاهد ادامه داد: اهمیت بانوان درجامعه به گونه ای است که اگر در مقابله با تمام عرصه‌های جنگ نرم و سخت علیه انقلاب حضوری فعال نداشته باشند پیروزی حاصل نمی شود.

وی با بیان اینکه دعوت به حضور در انتخابات به معنای بیان نادیده گرفتن نقد عملکرد مسوولان نیست افزود: بدون شک تشکیل مجلس انقلابی در عملکرد و احقاق حق مردم موثر است.

مجاهد یادآور شد: انتخاب داوطلبان باید در چارچوب و شاخصه های واضح و قابل تعریف باشد که از جمله آنها برخورداری از تقوی و تدین، کارامدی و تعهد، ساده زیستی و عدم مخرج مشترک با دشمن است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: نماینده انقلابی باید با اندیشه امامین انقلاب برای موضع گیری صحیح و در خط رهبری و امام ماندن آشنا باشد و نسبت به مسایل کلان کشور و حوزه انتخابیه خود هم علم و اطلاع داشته باشد.

وی افزود: همچنین مردم کسی را بعنوان نماینده انتخاب کنند که مطالعات کارشناسی و بهره مندی از آرا و نظر نخبگان را در دستور کار خود قرار دهند و بعنوان وکیل مردم برای احقاق حقوق و در پاسخگویی به مطالبات آنان تلاش کند.

مجاهد ادامه داد: کارنامه عملکردی و گفتاری افراد بهترین قابلیت برای امین رای مردم شدن است برهمین اساس مردم حماسه آفرین استان بوشهر در انتخابات ۱۱ اسفند روز جمعه هفته جاری نیز بار دیگر حمایت خود را از نظام ، انقلاب و خون شهدا به جهانیان اثبات خواهند کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه " بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha