۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85401179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه آبادان: حضور حداکثری در انتخاب نظام را قدرتمندتر می‌کند

آبادان - ایرنا - فرماندار معاون استاندار خوزستان و ویژه آبادان حضور در انتخابات را یک وظیفه ملی دانست و گفت: حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید و نظام را قدرتمندتر خواهد کرد.

احسان عباسپور پنحشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه ملی و از مهمترین وظایف تک تک ما است و انتظار داریم قشر فرهیخته دانشگاهی حضوری درخور و در شأن در این انتخابات داشته باشند.

وی افزود: از زمان پیروزی انقلاب، کشور همواره هدف هجمه‌ها و تحریم‌های شکننده و ظالمانه دشمنان بوده و مردم با مشارکت حداکثری در صحنه‌های حمایت از نظام و ولایت، ایستادگی و عدم سازش خود را به رخ یاوه گویان و استکبار جهانی کشانده‌اند.

فرماندار ویژه آبادان حضور حداکثری مردم را یک شاخص و تعیین کننده مهم در برنامه سازی و تصمیم گیری‌های دشمن دانست و گفت: مردم در نظام اسلامی حرف اول و آخر را با حضوری پر شور در این دوره از انتخابات به دشمن خواهند زد.

عباسپور اظهار کرد: مردم یکی از ۲ رکن نظام هستند و این مردم بودند که انقلاب کردند و جمهوری اسلامی را انتخاب نمودند و به رغم همه مشکلات پشت این نظام ایستاده‌اند.

عباسپور بیان کرد: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هر فرد با هرگونه ظرفیت و توانایی که دارد شهروندان را به تاثیرگذاری و مشارکت در سرنوشت خودشان ترغیب کند.

وی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت عموم در انتخابات گفت: دشمن همواره تمام تلاش خود را به کار بسته تا انتخابات را کم‌رنگ کند، در حالی‌ که این رویداد بزرگ ملی در تقویت نظام اسلامی بسیار اثرگذار خواهد بود و بنابراین مشارکت مردم مهم‌ترین اصل در برگزاری انتخابات است.

عباسپور افزود:برگزاری انتخابات سالم، پرشور با حضور حداکثری مردم مهمترین راهبرد دولت است که اجرایی شدن این رویکرد در شهرستان هدف گذاری شده و به صورت جدی دنبال می‌شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha