پلیس خراسان شمالی آمادگی لازم برای تامین امنیت انتخابات را دارد

بجنورد-ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس استان با تمام توان امنیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارد و در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شده است.

سردار سعید مطهری زاده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تدابیر لازم برای تامین امنیت برگزاری انتخابات اندیشیده شده و پلیس استان در آستانه این رویداد سیاسی در آمادگی کامل به سر می برد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه خراسان شمالی از استان ها امن کشور محسوب می شود و تامین امنیت استان شرایط مطلوب دارد گفت: رسالت و وظیفه بزرگ پلیس، تامین امنیت برای حضور مردم در پای صندوق‌ های رای است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: مردم هرگونه شکایت و گزارش مربوط به تخلفات انتخاباتی و ناامنی را با سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رویدادهای مهم و خطیر کشور، انتخابات است و مردم حق دارند تا در فضای امن با حضور در پای صندوق های رای در تعیین سرنوشت سیاسی خود مشارکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان فراجا و خانواده‌هایشان به صورت حماسی در پای صندوق‌ های رای حاضر می شوند افزود: اقتدار نظام اسلامی با شور و نشاط انتخاباتی به نمایش گذاشته می شود و هر شخص مکلف است مردم را به مشارکت در این رویداد دعوت کند تا آبرو و عزت انقلاب صیانت شود.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: شعبه های رای در دورترین نقاط استان، آرای مردم را جمع آوری می کنند و نیروی انتظامی در هر شعبه تامین کننده امنیت آن است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha