شور حاکم بر خراسان شمالی نویدبخش حضور حداکثری مردم در انتخابات است 

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: شور و شوق حاکم بر استان نوید بخش مشارکت قوی و حداکثری مردم این خطه از کشور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.

محمدرضا حسین نژاد روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نشاط سیاسی خاصی در استان حاکم شده و امید می رود مردم این خطه از کشور باشکوه تر از انتخابات دوره های قبل در پای صندوق ها حاضر شده و سرنوشت خود را رقم بزنند.

وی افزود: فردا، روز مهم سرنوشت ساز برای مردم ایران است و مردم ما با درک شرایط، نسبت به حضور در انتخابات حساس بوده و بار دیگر در این رویداد که سی و هشتمین جشن سیاسی ایران محسوب می شود، حماسه خلق می کنند.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، شرکت در انتخابات، تکلیف و البته حق مردم است بر این اساس ما هم تکلیف داریم تا تمهیدات لازم برای حضور مردم را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: خراسان شمالی آماده برگزاری انتخابات است و در این باره تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است تا مردم در جای جای استان بتوانند با حضور در پای صندوق های رای، سرنوشت خود را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن و سرمای هوا، برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات در اقصی نقاط استان حتی در دور دست ترین نقاط انجام شده است تا شرایط برای حضور مردم در پای صندوق های رای فراهم شود.

حسین نژاد گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۹۲۶ شعبه و در یکهزار و ۵۵۷ نقطه از استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، خراسان شمالی با احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

این استان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha