هفت هزار نفر در ۲۲۲ شعبه اخذ رأی در 
لارستان انتخابات را برگزار می‌کنند

لارستان- ایرنا- فرماندار ویژه لارستان و رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم خبر داد: هفت هزار نفر از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی و مانند آن، امور انتخابات را در ۲۲۲ شعبه اخذ رأی این حوزه انتخابیه بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا، داریوش دهقان روز پنجشنبه در ستاد انتخابات افزود: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۲۲۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز و جویم برگزار می شود.

دهقان با اشاره به اینکه این تعداد شعبه اخذ رای برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: از این تعداد ۱۶۴ شعبه ثابت و ۵۸ شعبه سیار است.

وی افزود: آمار شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات، به نسبت دوره قبل ۱۷ شعبه افزایش داشته است.

فرماندار ویژه لارستان ابراز کرد: از مجموع شعب اخذ رای در این پنج شهرستان، برای لارستان ۱۰۶ شعبه شامل ۸۲ شعبه ثابت و ۲۴ شعبه سیار، شهرستان خنج ۳۴ شعبه شامل ۲۰ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار، شهرستان گراش ۳۹ شعبه شامل ۳۱ شعبه ثابت و ۸ شعبه سیار ، شهرستان اوز ۲۱ شعبه شامل ۱۶ شعبه ثابت و ۵ شعبه سیار و شهرستان جویم ۲۲ شعبه شامل ۱۵ شعبه ثابت و ۷ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم گفت: تعداد ۸۸۰ خودرو برای انجام انتخابات در این حوزه انتخابیه به کار گرفته می شود.

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: تمامی دست اندرکاران امر انتخابات، آموزش های لازم را در سطوح مختلف فراگرفته اند و در آمادگی کامل به سر می برند.

وی تصریح کرد: تمام شرایط، امکانات، تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفند در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم مهیا شده و تدابیر لازم برای پشتیبانی و انجام تدارکات صورت گرفته است.

دهقان در پایان سخنانش تاکید کرد: اقدامات لازم برای امنیت، سلامت و صیانت از آرای مردم و زمینه برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای دراین حوزه انتخابیه به عمل آمده است و در وضعیت کاملا خوبی قرار داریم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفندماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم فارس نیز برای انتخاب نمایندگان خود در ۱۸ حوزه انتخابیه و پنج نماینده خبرگان رهبری به پای صندوق‌های رای می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha