فرماندار لارستان: شرکت در انتخابات، رای دادن به اقتدار و رفاه است

لارستان- ایرنا- فرماندار ویژه لارستان اعلام کرد: هر کسی که دوستدار اسلام و انقلاب و ایران عزیز است بیاید و رای دهد چرا که این کار، رای به امنیت و اقتدار و آسایش و رفاه همه مردم و کشور خواهد بود.

به گزارش ایرنا، داریوش دهقان روز جمعه پس از رای دهی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:در شهر لار دو شعبه ویژه رای اولی ها در نظر گرفتیم که علاوه بر افراد عادی، افراد رای اولی هم برای شرکت در انتخابات و شروعی برای تاثیرگذاری در تصمیم های سیاسی نظام جمهوری اسلامی به آن مراجعه می کنند و تقاضا دارم سریع تر این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، اوز، گراش و جویم از راس ساعت هشت صبح، تمام شعبات اخذ رای خود را شروع کردند و از مردم عزیز می خواهم که از همین ساعات اولیه رای خود را وارد صندوق ها کنند و این فریضه الهی را به عقب نیاندازند.

فرماندار ویژه لارستان در ساعات اولیه رای گیری به همراه همسر خود در شعبه ویژه رای اولی ها حاضر شد و تعرفه رای خود را در صندوق انداخت.

دهقان از همه عوامل برگزاری انتخابات از جمله عوامل نظارت، بازرسی، امنیتی و خبرنگاران تشکر کرد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان لارستان نیز در این شعبه حاضر شد و در گفت و گو با خبرنگاران گفت: کسانی که هنوز وقت نکردند رای دهند، در اسرع وقت پای صندوق ها حاضر شوند و آنهایی که تصمیم شان بر رای ندادن است ممکن است تحت تأثیر جو رسانه ای قرار گرفته باشند و امیدوارم تا لحظات آخر نظرشان برگردد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر نمازی افزود: همیشه مردم میهن دوست و انقلابی ما معادلات جهانی را به هم زدند و در موضوع مشارکت در انتخابات نیز ان شاءالله اینگونه خواهد بود.

وی اضافه کرد: ۳۶۵ نیرو از طرف شورای نگهبان در صندوق های این حوزه انتخابیه حاضر هستند و با آموزش کامل امور نظارتی را انجام می دهند. نیروهای اجرایی نیز از نیروهای متخصص و متعهد به انقلاب هستند.

نمازی به سلامت انتخابات اشاره کرد و گفت: این موضوع به آموزشی که نیروهای نظارتی و اجرایی بر می گردد و به لطف خدا در این دوره اهتمام کامل روی آن انجام شد و با احاطه هرچه بیشتر به قانون سلامت انتخابات را بالاتر بردیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سه هزار و ۵۱۴ شعبه اخذ رای استان فارس برگزار خواهد شد.
در استان فارس انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای برگزیدن ۱۸ نماینده در ۱۵ حوزه انتخابیه و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب پنج عضو برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha