فرماندار اوز فارس: انتخابات مشق رای‌اولی‌ها در آزمون سیاسی است

لارستان- ایرنا- فرماندار اوز استان فارس گفت:امروز که روز سرنوشت ساز انتخابات است، رای اولی‌ها دنیای جدیدی از مردم سالاری دینی را تجربه می کنند.

به گزارش ایرنا، محمد محمدی روز جمعه به اتفاق هیات همراه در مدرسه حق شناس در جمع رای اولی ها حاضر شد و گفت: رای اولی های شهرستان امسال برای اولین بار با حضور در آزمون مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با مشق سیاست آشنا شدند.

وی افزود: انتخابات یکی از مهمترین آزمون های سیاسی کشور و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای ملت ایران از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. چرا که نتیجه نهایی آن برآمده از رای و محصول انتخاب آنان بوده است.

محمدی همچنین در مصاحبه با خبرنگاران گفت: امروز روزی است که برای همه ایران اسلامی به یمن حماسه سیاسی، جشن است.

وی ادامه داد: امیدوارم که همه مردم عزیز شهرستان به ندای رهبر عزیز لبیک بگویند و حضور پیدا کنند تا در شعبه های اخد رای خود را به صندوق انداخته و سبب استحکام پایه های نظام اسلامی شوند.

محمدی بیان کرد: این دوره از انتخابات تغییری در قانون انتخابات رخ داده و به واسطه همین غیر از کارت ملی و شناسنامه، با مدارک دیگری مانند کارت پایان خدمت و گذرنامه امکان اخذ رأی وجود دارد که دعوت می‌کنیم از مردم عزیز شهرستان که در این حماسه سیاسی شرکت کنند.

فرماندار اوز فارس: انتخابات مشق رای‌اولی‌ها در آزمون سیاسی است

فرماندار اوز صبح امروز با حضور در مدرسه بدری و در جمع مردم رأی خود را به صندوق انداخت.

فرماندار اوز فارس: انتخابات مشق رای‌اولی‌ها در آزمون سیاسی است

شیخ زمانی، امام جمعه شهر اوز نیز در شعبه اخذ رای مدرسه بدری حاضر شد و رای خود را در صندوق انداخت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سه هزار و ۵۱۴ شعبه اخذ رای استان فارس برگزار خواهد شد.

در استان فارس انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای برگزیدن ۱۸ نماینده در ۱۵ حوزه انتخابیه و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب پنج عضو برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha