حضور گسترده در انتخابات، آینده ایران اسلامی را تضمین می‌کند

تهران - ایرنا - رییس سازمان سنجش آموزش کشور از عموم مردم برای حضور پُرشور و آگاهانه در انتخابات دعوت کرد و گفت: حضور در انتخابات، آینده درخشان ایران اسلامی را تضمین می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا ، عبدالرسول پورعباس در جلسه شورای سازمان سنجش آموزش کشور ضمن دعوت از مردم برای حضور پُرشور و حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، افزود: مشارکت گسترده در انتخابات به اقتدار و نشاط ملی منجر می شود و بیانگر پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی است و در این مسیر انتخاب افراد شایسته توسط مردم، زمینه‌ساز حل مشکلات جامعه و توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: انتخابات ابزار مهم اعمال نظر مردم و جمهور است و نخبگان جامعه باید با تبیین آثار مهم انتخابات نسبت به دعوت عمومی برای ایفای نقش در این رخداد تاریخی اقدام کنند.

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اظهار امیدواری برای تشکیل مجلسی قوی و کارآمد، گفت: مدیران و کارکنان این سازمان ضمن لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و با گرامیداشت نام و یاد شهیدان، ضمن حضور در انتخابات یازدهم اسفند ماه، از آحاد ملت ایران به ویژه فرهنگیان و دانشگاهیان دعوت می‌کنند همچون همیشه با حضور در حوزه‌های اخذ رأی حماسه‌ای پرشکوه آفریده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری فردا - جمعه ۱۱ اسفندماه - در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha