انتخاب دانشگاهیان وضعیت کشور را بهبود می‌بخشد/نامزدی ۲ هزار استاد برای نمایندگی مجلس

تهران- ایرنا- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر حضور بیش از ۲ هزار نفر از اساتید دانشگاه در بین ۱۵ هزار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به طورحتم در این بین، افراد متخصص حوزه‌های مختلف وجود دارند که در صورت راهیابی به مجلس می‌توانند در بهبود هرچه بیشتر وضعیت فعلی منشاء اثر باشند.

محمدحسین ساعی در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، در خصوص ضرورت حضور و مشارکت مردم در انتخابات کشورمان، ذهنیت عدم حضور در انتخابات را به دلیل وجود برخی مسائل و مشکلات اقتصادی گزاره نادرستی خواند.

وی با یادآوری ثبت نام و تایید صلاحیت ۱۵ هزار نامزد با سلایق و دیدگاه های مختلف برای رقابت انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بهبود فعلی وضعیت کشور را نیازمند حضور جدی و هرچه بیشتر مردم در انتخابات و راهی کردن افراد متخصص و متعهد به مجلس شورای اسلامی دانست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: اگر فردی از جامعه هم احساس می کند وضعیت فعلی کشور در برخی حوزه ها مناسب نیست، اتفاقا برای تغییر و ارتقای وضعیت فعلی، باید در انتخابات حضور جدی تری داشته باشد.

انتخاب دانشگاهیان وضعیت کشور را بهبود می‌بخشد/نامزدی ۲ هزار استاد برای نمایندگی مجلس

رییس دانشگاه سوره در ادامه با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از اساتید دانشگاه در حوزه های مختلف هستند، اضافه کرد: به طورحتم در بین این افراد حتما افراد ذیصلاح و متخصصی وجود دارند که در صورت انتخاب شدن برای نمایندگی مجلس حتما می توانند در بهبود هرچه بیشتر وضعیت فعلی کشور اثربخش باشند.

ساعی تاکید کرد: با قهر و کناره گیری افراد از حق مسلم انتخاب خود، هیچ اتفاق مثبتی رقم نخواهد خورد و کسی هم نباید تصور کند که تنها یک رای دارد و این یک رای در اعتلای کشور تاثیرگذار نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهار ساله همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha