۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85402688
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عشایر گلستان: برای ساختن ایران آباد، رای می‌دهیم

۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱
کد خبر: 85402688
عشایر گلستان: برای ساختن ایران آباد، رای می‌دهیم

گرگان- ایرنا- جامعه عشایری گلستان همانند سایر اقشار و گروه‌های مردمی آماده حضور در انتخابات ۱۱ اسفند هستند و از مردم ایران خواستند برای کمک به تشکیل «مجلس قوی» و ساختن ایران مقتدر در این رویداد مهم سیاسی شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، چند ساعت مانده به آغاز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، همه اقشار و گروه‌های جامعه با درک اهمیت حضور گسترده در این رویداد، از همگان خواستند بی توجه به توطئه دشمنان، به فکر ساختن ایرانی آباد باشند.

علمای شیعه و سنی، مدیران و اقشار گوناگون مردم با انتشار فیلم، متن، صدور پیام و هر راهی که از انجام آن برخوردارند، می‌کوشند سهمی هر چند اندک در تقویت این مشارکت داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، باعث میدان ندادن به اجانب خواهد شد و راه نفوذ آنان به کشور را خواهد بست.

آخوند عبدالرحمان کر اظهار کرد: انتخاب فرد اصلح، باتقوا و امین مردم، درسایه اعتماد و حضور عظیم مردم در صحنه می‌تواند رخ دهد که امیدوارم مشارکت گسترده مردم در انتخابات فردا، حماسه دیگری را رقم بزند.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت هم گفت: حضور در انتخابات حق تعیین سرنوشت و حقی است که از طرف نظام و انقلاب برای مردم گذاشته شده است و باید قدردان آن باشیم.

آخوند ابوبکر خوجملی افزود: مقام معظم رهبری تاکید مستمری بر حضور پرشور مردم در انتخابات دارند و شیعه و سنی وظیفه داریم لبیک گویان حضور حداکثری در انتخابات را ثبت کنیم.

رییس کل دادگستری گلستان هم گفت: در ۱۱ اسفند امسال هم مانند انتخابات سال‌های گذشته مردم با حضور پای صندوق رای ، حماسه‌آفرینی خواهند کرد .

حیدر آسیابی گفت: جامعه حقوقی بیش از از هر قشری دیگری درباره اهمیت قانون گذاری برای ریل گذاری کشور به سمت توسعه و پیشرفت واقف است و ضمن دعوت از همه مردم برای مشارکت در این همدلی ملی ، روز انتخابات در کنار هم استانی ها در انتخابات شرکت می کنند.

دادستان مرکز استان هم گفت: گلستانی‌ها۱۱ اسفند امسال مانند انتخابات گذشته با حضور پرشور پای صندوق های رای تاریخ ‌ساز خواهند شد .

محمود اسپانلو با دعوت از اقشار مختلف مردم استان برای شرکت در انتخابات گفت: چشم همه دنیا فردا به ایران دوخته شده است که حضور گسترده مردم در پای صندوق رای بار دیگر دشمنان را ناامید خواهد کرد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام گلستان هم انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی و تجلی حضور مردم در صحنه تعیین سرنوشت ملت دانست و گفت: دشمن باید بداند که مردم ایران هیچگاه دست از انقلاب، آرمان‌های آن و یاری مجاهدان واقعی بر نمی دارند.

حسین لاری‌کمان با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح ترین افراد برای نشستن بر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از اقشار جامعه به ویژه مردم گلستان خواست با مشارکت حداکثری در این رویداد سیاسی برگ زرین دیگری در تاریخ این استان رقم بزنند.

استان گلستان دارای ۱۴ شهرستان تابعه با ۶ حوزه انتخابیه، هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دو نماینده و حوزه‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر، گنبدکاووس و نیز حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه هر کدام یک نماینده دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری یازدهم اسفند برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha