استاندار تهران: گزارشی از تخلف انتخاباتی در استان نداشتیم

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت: تاکنون گزارشی از بروز تخلف در هیچ یک از شعب اخذ رای سطح این استان مخابره نشده و رای گیری در شرایط مطلوب از مردم در همه شعب در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری روز جمعه در مسجدالرسول نازی آباد رای خود را به همراه یک جوان رای اولی به صندوق انداخت و سپس در جمع خبرنگاران افزود: همکارانم در هیات اجرایی و نظارت در رصدهایی که داشته اند با موضوعاتی برخورد کرده‌اند که هنوز به قطعیت یافتن تخلف نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: طبیعی است کارگروه‌های که وظیفه رسیدگی به تخلف را دارند اگر تخلفی صورت بگیرد ، ثبت و ضبط کرده و به آن رسیدگی می‌کنند.

فخاری گفت: همکاران ما از ساعات اولیه صبح امروز - ۱۱ اسفندماه - پای صندوق رای هستند و اسناد و مدارک و صندوق‌های رای و لوازمی که برای احراز هویت رای دهندگان لازم است را آماده کردند.

استاندار تهران: گزارشی از تخلف انتخاباتی در استان نداشتیم

وی ادامه داد: از ساعت ۶:۳۰ صبح ما در سراسر استان تهران آماده بودیم و بهتر از شهرها در روستاها و در مناطقی که صعب العبور و در مناطق برف گیر در شمال شرق و شمال تهران همه حاضر شدند.

به گفته فخاری، در استان تهران ۶ هزار و ۸۱۱ شعبه اخذ رای داریم که پنج هزار صندوق از این تعداد متعلق به حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس است.

وی اضافه کرد: تهران به عنوان یکی از بزرگترین شعبات رای گیری در سراسر کشور است و مجموعه عوامل اجرایی و تامین کننده تا آخرین ساعات رای گیری در کنار مردم هستند.

به گزارش ایرنا، استان تهران با ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه و ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha