۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85403550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اغلب شعبه‌های اخذ رای ماهنشان در روستاها مستقر است

زنجان - ایرنا - فرماندار ماهنشان با بیان اینکه اغلب جمعیت این شهرستان به میزان ۷۴درصد در روستاها ساکن هستند، گفت: این شهرستان ۱۲۶ روستا دارد و طبق قانون باید در این مناطق روستایی شعبات اخذ رای سیار مستقر شود.

محمدرضا محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص روند برگزاری انتخابات در ماهنشان افزود: با توجه به برنامه ریزی ها ۵۳ شعبه اخذ رای در این شهرستان رای مردم را جمع آوری می کنند.

وی اظهار داشت: از مجموعه شعبات، ۱۱ شعبه ثابت و مابقی به صورت سیار در مکان های تعیین شده مستقر هستند.

این مسوول با بیان اینکه به طور میانگین برای هر ۲ تا چهار روستا یک شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از مجموع شعبات، ۲۶ شعبه در بخش مرکزی شهرستان واقع است و ۲۷ شعبه به بخش انگوران و دندی اختصاص دارد.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه دستگاه های احراز هویت در شعبات اخذ رای مستقر است گفت: ماهنشان بعد از خرمدره دومین شهرستانی است که شروع به کار شعب خود را اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: طی روز گذشته و برای سهولت دسترسی روستاییان، صندوق ها در شعبات مستقر شد تا مشکلی به وجود نیاید.

محمدی افزود: ۹۰۱ نفر شامل نماینده فرماندار، ناظر، اعضای شعب و بازرس و سربازرس در این رخداد مهم فعال هستند.

فرماندار ماهنشان یادآور شد: سربازرسین، ناظرین هیات نظارت شورای نگهبان، بازرسان و هیات اجرایی به ویژه در شعبات مستقر در مناطق صعب العبور در حال گشت زنی هستند و نسبت به رصد موارد اقدام می کنند.

استان زنجان چهار حوزه انتخابیه و پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان از صبح امروز ۱۱ اسفندماه آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha