۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۵۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85404647
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ملایری‌ها آمدند؛ تا پای جان برای وطن

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۵۵
کد خبر: 85404647
ملایری‌ها آمدند؛ تا پای جان برای وطن

همدان- ایرنا- ملایری‌ها همپای دیگر هموطنان خود باز هم حماسه آفریدند، حماسه‌ای از جنس حضور برای وطن، برای ایران و سرزمینی که تا پای جان برایش می‌جنگند.

به گزارش ایرنا؛ یازدهم اسفند برای مردم ملایر بی شک روزی ماندگار و حماسه‌ساز بود، روزی که آنان بار دیگر در صحنه و میدان حاضر شدند.

هنوز هم که پاسی از شب گذشته و به واپسین ساعت‌های رای‌گیری نزدیک شده‌ایم، حضور همچنان ادامه دارد و مردم ملایر با مشارکت پرشور و گسترده خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که ایران وطن آنهاست و اقتدار آنها با نقش‌آفرینی در عرصه‌های مهم سیاسی، مهر تاییدی است بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی.

ملایری‌ها امروز بار دیگر شکوه همدلی و عزت را آواز خواندند و به همگان نشان دادند که آینده شهر و کشورشان برای آنها مهم است و می‌خواهند با سر انگشت خود سرنوشت‌شان را رقم بزنند.

امروز بار دیگر پیر و جوان، زن و مرد، همه و همه آمده بودند تا صلابت حضور پرنشاط خود را به رخ بکشند و آواز سر دهند که ایران، همیشه جاویدان و ایرانی همیشه سربلند در همه عرصه‌ها...

رای اولی‌ها هم شور و اشتیاق‌شان بیشتر از سایر افراد بود و در چهره‌شان امید موج می‌زد، لحظه‌شماری می‌کردند که نوبتشان شود و با هر رای خود بگویند که در تعیین سرنوشت شهر و کشورشان سهیم هستند.

ملایری ها در خصوص حماسه انتخابات چه گفتند؟

یک شهروند ملایری حاضر در پای صندوق های رای گفت: آمدیم برای حفظ جمهوری اسلامی و تا مشت محکمی به دهن دشمنان بزنیم و وظیفه هر ایرانی است که رای دهد.

دیگر شهروند ملایری نیز گفت: اگر نامزدهای انتخابات رای می‌آورند به وعده های خود عمل کنند اکثر مشکلات کشور حل می‌شود.

«محمدجواد بشیری» عضو تیم ملی ورزش‌های زروخانه‌ای نیز اظهار داشت: به خاطر آینده کشور توصیه من به ورزشکاران این است که همگی به صحنه بیایند و سرنوشت کشور خود را تعیین کنند و اجازه ندهند کسی برایشان تصمیم بگیرد.

به عنوان یک ورزشکار می‌تواند حضور ما نقش تعیین کننده‌ای در پیشرفت ورزش کشور داشته باشد و نماینده‌ای که انتخاب می‌کنیم می‌تواند خواسته‌های ما را انجام دهد.

یک پدر شهید نیز گفت: رای دادن یک تکلیف اسلامی و میهنی است و برای سرنوشت کشور باید در رای گیری شرکت کنیم و بهترین‌ها در هر حوزه انتخابی انتخاب کنیم، معاندان و دشمنان می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید، ولی سرنوشت ملت ایران دست خود ملت ایران است و همه باید شرکت کنند.

یک جانباز ملایری هم گفت: این بار هم مثل یوم الله دهه فجر مردم به صحنه انتخابات آمدند و افتخاری دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی به پا کردند و چشم دشمنان اسلام و آنهایی که می گویند در انتخابات شرکت نکنید و رای شما فایده ‌ای ندارد، با این حضور مشت محکمی بر دهان آنها کوبیدند.

او بیان کرد: حتی یک رای ما هم سرنوشت‌ساز است و رهبر انقلاب تاکید کردند شرکت کردن در انتخاب واجب است و مردم با بینش عمیق و بصیرتی که دارند پرشوتر از انتخابات گذشته در این انتخابات شرکت کردند و افرادی را که خودشان صلاح می‌دانند و راهی مجلس کنند و ما با هر رای که می‌دهیم پاسداری از قطره قطره خون شهدا خواهیم کرد.

یک رای اولی نیز گفت: اکثریت مردم جامعه در انتخابات شرکت کردند و وقتی اکثریت مردم در انتخابات شرکت کنند، قدرت مردم به قدرت جناح‌ها می‌چربد و باعث می‌شود نماینده‌ای که شایسته ملت و امت است انتخاب شود.

وی ابراز امیدواری کرد: به عنوان یک رای اولی بتوانیم پای صندوق‌های رای حماسه دیگری را رقم بزنیم و امروز یازدهم اسفندماه جشن ملی مردم عزتمند و شهیدپرور و غیور ملایر باشد.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر به جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر، صاحب ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha