۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85403884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم و مسئولان شهرستان ملارد به نیابت از شهدا رای دادند

ملارد - ایرنا - مردم شهید پرور و مومن شهرستان ملارد دوشادوش مسئولان شهری و لشکری در پای صندوق های رای حاضر شده و با نیت شهدا بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند .

به گزارش ایرنا ، امین اسدی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد به همراه حجت الاسلام خوبانی امام جمعه، جهانشیری دادستان عمومی و انقلاب، سرهنگ جهانی نژاد فرمانده سپاه ناحیه ملارد ، رأی خود را در شعبه شماره ۱۴۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر در فرمانداری انداختند.

سرپرست فرمانداری ملارد رای خود را به نیابت از سردار شهید حسن تهرانی مقدم به صندوق انداخت .

مردم و مسئولان شهرستان ملارد به نیابت از شهدا رای دادند

وی به شرکت کنندگان توصیه کرد: رای خود را به نیابت از یک شهید در صندوق های اخذ رای انداخته و در این امر مهم ،بنا به توصیه مقام معظم رهبری جز اولین ها باشند .

رئیس هیات اجرایی انتخابات ملارد افزود: فرآیند انتخابات از صبح امروز براساس جدول زمان بندی در همه شعب سطح شهرستان به نحو مطلوب آغاز و در جریان است که جا دارد از همه دست اندرکاران تشکر و قدردانی نمایم .

اسدی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده مردم ملارد همیشه در صحنه انتخابات حضور پررنگ داشته و این بار نیز این حضور را تکرار خواهند کرد .

فرمانداری شهرستان ملارد: هرکس به نیابت از یک شهید و با پیروی از فرمایشات حضرت آقا در کار خیر سبقت بگیرند و جز اولین ها برای رای دهی باشند.

وی افزود: امروز روز نهایی فرایند انتخابات است، هیچ مشکلی در روند انتخابات و شهرستان وجود ندارد. ۳۵۰۰ نفر از هموطنان به طور مستقیم در فرایند انتخابات شرکت می کنند و در اجرای انتخابات مردم فهیم شهرستان ملارد هم مانند تمامی مردم قطعا روز خوبی را رقم خواهند زد و حضور پرشکوهی خواهند داشت.

وی در پایان اضافه کرد: در خصوص حضور مردم، تجربه نشان داده است ملاردی ها همیشه در انتخابات حضور پر رنگ داشتند و تا پایان انتخابات این حضور ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ملارد : شرکت در انتخابات وظیفه است

مردم و مسئولان شهرستان ملارد به نیابت از شهدا رای دادند

سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد انتخابات را هم وظیفه و از سوی دیگر حق مسلم برای مردم عنوان کرد و گفت از بدنه مردم شریف شهرستان ملارد میخواهم ضمن عمل به وظیفه خود در پای صندوق های رای ،از حق خود برای تعیین سرنوشت کشور استفاده نمایند .

وی اسفندماه را متعلق به شهدا دانست و رای خود را به نیابت از شهدای اسفندماه به صندوق انداخت .

مردم و مسئولان شهرستان ملارد به نیابت از شهدا رای دادند

حجت الاسلام خوبانی امام جمعه ملارد هم ضمن تشکر از همه برگزارکنندگان انتخابات ،امروز را روز تبلور و ظهور وحدت ملی بیان کرد و رای دادن را یک عمل صالح ذکر کرد .

وی اظهار امیدواری کرد: با انتخابات امروز یک مجلس طراز اسلامی برای ساختن ایران قوی و پیشرو تشکیل شود تا کشور را به تعالی و پیشرفت برساند .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد هم رای خود را به نیابت از شهید ابراهیم همت به صندوق انداخت و گفت تاکنون در سطح شهرستان هیچ مشکل امنیتی گزارش و حادث نشده و انتخابات در شهرستان ملارد در امنیت کامل درحال برگزاریست .

جهانشیری از خانواده ها خواست تا با حضور در پای صندوق های رای خاطره خوش و مطلوب برای مردم ایران بسازند تا نتیجه مطلوب که ناامیدی و ناراحتی دشمنان انقلاب است رقم بخورد.

مردم و مسئولان شهرستان ملارد به نیابت از شهدا رای دادند

مادر شهید عباس صالح در شعبه ۱۰۴ ملارد همراه و همگام با پدران و مادران شهداء در پای صندوق های رای حاضر شدند.

مردم و مسئولان شهرستان ملارد به نیابت از شهدا رای دادند

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha