۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85398872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری ملارد : مردم بصیر ایران بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند

ملارد - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات روز ۱۱ اسفند گفت: مردم بصیر ایران با حضور پای صندوق‌های رای علاوه بر خنثی کردن توطئه دشمنان باعث افزایش اقتدار و امنیت کشور می‌شوند.

به گزارش ایرنا، امین اسدی روز دوشنبه در جمع روسای اتحادیه های صنفی شهرستان ملارد با بیان اینکه بازاریان و اصناف همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند، اظهار داشت: اصناف ‌نقش مهم و اثرگذاری در دعوت ‌مردم به انتخابات دارند.

وی افزود: شما به صورت مستمر با مردم در ارتباط هستید و شایسته است با دعوت عمومی از مردم برای حضور در پای صندوق های رای ۱۱ اسفند ، این روز را یک آزمون بزرگ تلقی کرده که با مشارکت بالا هم نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده و هم اتحاد و همدلی مردم برای مقابله فشارهای اقتصادی به نمایش گذاشته می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان همواره پای کار انقلاب و نظام اسلامی هستند و باتقدیم ۱۱ هزار شهید برای انقلاب سنگ تمام گذاشته و دین خود را ادا کرده اند.

وی ادامه داد: شهرستان ملارد نیز از این قافله عقب نمانده و ۴۳ شهید تقدیم آرمانهای انقلاب کرده که یکی از این شهدای عزیز، شهید رضا عباسی است که پس از هشت سال پیکر مطهرش در خان طومان سوریه تفحص و به میهن اسلامی بازگشت.

سرپرست فرمانداری ملارد گفت: مردم بارها وفاداری خود را به انقلاب و مقام معظم رهبری ثابت کرده‌اند، همانگونه که در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار زدند در ۱۱ اسفند نیز حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

اسدی با بیان اینکه نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر اساس چهار مولفه‌ مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت است، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات با همکاری همه دستگاه های اجرایی و نظارت فراهم شده است.

شهرستان ملارد در غربی ترین نقطه استان تهران به همراه شهرستانهای شهریار و قدس یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که در این روزها ۱۱۰ نفر برای تصاحب آن مشغول تبلیغات و رقابت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha