۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85404159
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ عروس و داماد در گناباد و بجستان رای خود را به صندوق انداختند+فیلم

گناباد-ایرنا- ۲ عروس و داماد اهل گناباد و بجستان روز جمعه و همزمان با نخستین روز زندگی مشترکشان با حضور در شعب انتخابات این روستاها، رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش ایرنا، این عروس و دامادها به ترتیب اهل روستای بیمرغ از توابع بخش مرکزی گناباد و روستای «صلح آباد» بجستان هستند که در روز نخست زندگی مشترک و قبل از حضور در آیین عروسی با حضور در شعبه اخذ رای به وظیفه انقلابی و انسانی خود در دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی عمل کردند و در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود نیز احساس مسوولیت کردند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سطح کشور روز جمعه در بیش از ۱۳۰ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی آغاز شد.

فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع ۸۴ هزار و ۳۸۰ واجد شرایط اخذ رای در این حوزه انتخابیه، ۶۲ هزار و ۳۸۱ نفر مربوط به گناباد و ۲۱ هزار و ۹۹۹ نفر مربوط به شهرستان بجستان هستند.

رضا نصیری ادامه داد: پنج هزار نفر از واجدان شرایط شهرستانهای گناباد و بجستان را رای اولی ها شامل دانش آموزان مقطع متوسطه دوم، دانشجویان سال نخست دانشگاه و یا سایر افراد دارای سن قانونی تشکیل می دهند.

رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: افزون بر سه هزار نفر اعم اعضای هیات اجرایی، نظارت و حراست و تامین امنیت، دست اندرکار برگزاری انتخابات در این شهرستانها هستند و در هر شعبه به طور متوسط ۲۰ تا ۳۰ نفر برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

روستای صلح آباد در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز شهرستان بجستان قرار دارد.

روستای بیمرغ هم در فاصله ۲۵ کیلومتری مرکز شهرستان گناباد واقع است.

شهرستانهای گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha