۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85404589
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بجستان خراسان رضوی: شاهد ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای هستیم

گناباد-ایرنا- فرماندار بجستان گفت: مردم مناطق شهری و روستایی این شهرستان حضور بسیار گسترده در انتخابات داشتند، به طوریکه در ساعتهای پایانی رای گیری شاهد ازدحام جمعیت و مراجعه کننده در شعب اخذ رای هستیم.

حسن حیدری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه میزان شرکت کنندگان در بیشتر شعب اخذ رای در شهرستان بجستان نسبت به دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی به مراتب بیشتر است، تصریح کرد: میزان بانوان شرکت کننده در انتخابات به طور میانگین تاکنون هفت درصد از آقایان بیشتر بوده است.

وی بیان کرد: تعرفه اخذ رای به میزان کافی تامین شده و تاکنون گزارشی از کمبود تعرفه اعلام نشده است.

فرماندار بجستان ادامه داد: با توجه به بارش برف و برودت هوا طی روز گذشته اقلام و تعرفه های مورد نیاز بیشتر شعب اخذ رای به خصوص در مناطق روستایی بجستان از روز گذشته تامین و عوامل و دست اندرکاران شعب آنها زودتر از موعد آغاز رای گیری در محل شعب مستقر شدند.

وی گفت: با توجه به آموزشهای عوامل و دست اندرکاران اخذ رای قبل از برگزاری انتخابات، این دوره از انتخابات بدون هیچ گونه مشکل همراه با حضور حداکثری مردم در حال برگزاری است.

حیدری اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بار دیگر ثابت کردند که نقشه ها و ترفندهای دشمنان برای ایجاد ناامیدی و دلسرد کردن آنان برای حضور در انتخابات راه به جایی نبرده و مشارکت حداکثری در این انتخابات مصداق بارز وفاداری مردم به ارزشهای نظام جمهوری اسلامی است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سطح کشور روز جمعه در بیش از ۱۳۰ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی آغاز شد.

از مجموع ۸۴ هزار و ۳۸۰ واجد شرایط اخذ رای در این حوزه انتخابیه، ۶۲ هزار و ۳۸۱ نفر مربوط به گناباد و ۲۱ هزار و ۹۹۹ نفر مربوط به شهرستان بجستان هستند.

پنج هزار نفر از واجدان شرایط شهرستانهای گناباد و بجستان را رای اولی ها شامل دانش آموزان مقطع متوسطه دوم، دانشجویان سال نخست دانشگاه و یا سایر افراد دارای سن قانونی تشکیل می دهند.

افزون بر سه هزار نفر اعم اعضای هیات اجرایی، نظارت و حراست و تامین امنیت، دست اندرکار برگزاری انتخابات در این شهرستانها هستند و در هر شعبه به طور متوسط ۲۰ تا ۳۰ نفر برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

شهرستانهای گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha