سه فرد کهنسال در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان در انتخابات شرکت کردند

گناباد-ایرنا- یک زوج کهنسال بجستانی و یک بانوی کهنسال گنابادی در انتخابات امروز جمعه ۱۱ اسفند ماه این شهرستان مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا دهیار روستای "مزار" از توابع بخش مرکزی بجستان گفت: عباس عطقایی پیرمرد ۱۰۱ ساله اهل این روستا و همسر ۹۵ ساله وی روز جمعه در انتخابات حضور یافتند.

یحیی قهری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عباس عطقایی پیرمرد ۱۰۱ ساله و لیلا رجبی مزار همسر ۹۵ ساله وی روز جمعه با حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کردند و احساس مسوولیت خود را نسبت به شرکت در تعیین سرنوشت خود نشان دادند.

وی حضور مردم روستای مزار در انتخابات را بسیار گسترده دانست و ادامه داد: مردم این روستا از ساعتهای نخست در شعبه اخذ رای حضور یافتند و از عصر جمعه بر تعداد مشارکتشان در انتخابات افزوده شد.

سه فرد کهنسال در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان در انتخابات شرکت کردند

بانوی ۹۸ ساله گنابادی در انتخابات حضور یافت

یک بانوی ۹۸ ساله اهل روستای "خیبری" از توابع بخش مرکزی گناباد نیز روز جمعه به همراه تعدادی از اعضای خانواده خود در انتخابات حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا "گلبدن زارع دوست" بانوی ۹۸ ساله اهل روستای خیبری از توابع بخش مرکزی گناباد با احساس مسوولیت نسبت به تعیین حق سرنوشت خود با حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سطح کشور روز جمعه در بیش از ۱۳۰ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی آغاز شد.

از مجموع ۸۴ هزار و ۳۸۰ واجد شرایط اخذ رای در این حوزه انتخابیه، ۶۲ هزار و ۳۸۱ نفر مربوط به گناباد و ۲۱ هزار و ۹۹۹ نفر مربوط به شهرستان بجستان هستند.

پنج هزار نفر از واجدان شرایط شهرستانهای گناباد و بجستان را رای اولی ها شامل دانش آموزان مقطع متوسطه دوم، دانشجویان سال نخست دانشگاه و یا سایر افراد دارای سن قانونی تشکیل می دهند.

افزون بر سه هزار نفر اعم اعضای هیات اجرایی، نظارت و حراست و تامین امنیت، دست اندرکار برگزاری انتخابات در این شهرستانها هستند و در هر شعبه به طور متوسط ۲۰ تا ۳۰ نفر برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

روستای مزار در پنج کیلومتری مرکز شهرستان بجستان و روستای خیبری در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی مرکز شهرستان گناباد قرار دارند.

شهرستانهای گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha