نبرد ایساتیس فارس و کانی کردستان برای بقا در لیگ برتر فوتبال بانوان

شیراز-ایرنا- دیدار تیم های ایساتیس کران فارس و کانی کردستان در لیگ برتر فوتبال بانوان نبردی بسیار حساس برای بقای ۲ تیم است.

به گزارش خبرنگارایرنا این بازی دوشنبه چهاردهم اسفند ماه از هفته چهاردهم این رقابت ها ساعت ۱۳ در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می شود.

دیدار این دو تیم از حساسیت بسیار زیادی به ویژه برای شاگردان پروانه کران خسروی سرمربی تیم ایساتیس بر خوردار است چرا که اگر این بازی خانگی را با بُرد پشت سر بگذارد خیالشان راحت می شود و به فاصله ۶ امتیازی با کانی کردستان خواهد رسید.

هر ۲ تیم بازی هفته گذشته خود را با شکست پشت سرگذاشته اند و راهی ندارند جز اینکه این بازی را به سود خود تمام کنند.

نبرد ایساتیس فارس و کانی کردستان برای بقا در لیگ برتر فوتبال بانوان
تیم ایساتیس فارس

درد کهنه فوتبال بانوان فارس

هم اینک درجدول رده بندی تیم ایساتیس پس از انجام ۱۳ بازی ۲ برد ۲ مساوی و ۹ شکست آمار خوبی در جدول ندارد هرچند این تیم جوان است و مورد حمایت مالی قرار نمی گیرد، البته تیم های فوتبال فارس به ویژه بانوان سالهاست با مشکل مالی مواجه هستند برای همین بسیاری بازیکنان مطرح فوتبال بانوان ناگزیر هستند برغم میل باطنی در سایراستان های کشور بازی کنند و این درد کهنه فوتبال بانوان است.

تیم ایساتیس ازنظرتفاضل گل هم روزگار خوبی نسبت به تیم کانی کردستان ندارد، تنها نماینده فارس در لیگ برتر تفاضل گلش منهای ۲۴ است اما تیم کردستانی منهای ۱۶ است و در صورت شکست ایساتیس، این تیم‌ کانی کردستان است که با تفاضل گل بهتر جای نماینده فارس را در رده هشتم خواهد گرفت و شیرازی ها به منطقه سقوط می روند.

نبرد ایساتیس فارس و کانی کردستان برای بقا در لیگ برتر فوتبال بانوان
عنوان

شلیک های کوبنده هانیه رحیمی ادامه دارد، زیباترین گل فصل

درخط هافبک تیم ایساتیس فارس بازیکنی شوت زن به نام هانیه رحیمی وجود دارد که می تواند با شلیک های کوبنده اش دروازه حریفان را با خطرمواجه کند او یک گل زیبا از فاصله ۳۰ متری به تیم سپاهان اصفهان با سنگربان ملی پوشش زد تا زیباترین گل فصل را به ثمر رسانده باشد و همه امید شیرازی ها به ساق های این بازیکن دوخته شده است تا باز هم برای این تیم گلزنی کند.

قطعا در دستورکار کادر فنی تیم ایساتیس فراهم کردن فرصت شوت زنی برای این بازیکن که سابقه بازی در تیم ملی را دارد، است.

بازیکنان تیم ایساتیس

پروین فرهادی، فاطمه امیری، یاسمین برازنده،‌ هانا پارسایی، فاطمه جاویدان، راحیل جعفری، مریم چرخاوی،‌هانیه رحیمی، فاطمه صفا راستگو، مریم صفا راستگو و شایق نوری زاده بازیکنان تیم ایساتیس فارس هستند که می توانند عصای دست سر مربی این باشند.

تا پایان لیگ برتر پنج بازی باقی مانده و نمایند ه فارس باید حداکثر امتیاز ها از این بازی ها بگیرد تا خیالشان برای ماندن در لیگ برتر راحت باشد.

نبرد ایساتیس فارس و کانی کردستان برای بقا در لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش ایرنا هم اینک در جدول رده بندی تیم خاتون بم با ۳۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد ،‌تیم های زنان ملوان انزلی و شهرداری سیرجان هم به ترتیب با ۳۱ و ۲۹ امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین هستند.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان ۱۰ تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد و در پایان هم تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران در مسابقات فوتبال بانوان جام باشگاه های آسیا شرکت خواهد کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

تیم های کانی کردستان و آوا تهران با پنج امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

دیدار تیم های ایساتیس کران فارس و کانی کردستان از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان دوشنبه چهاردهم اسفند در ساعت ۱۳ در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز بر گزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha