ایساتیس فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان  مقابل کانی کردستان شکست خورد+ فیلم
بازی ایساتیس و کانی کردستان

شیراز-ایرنا- تیم ایساتیس کران فارس در رقابت های فوتبال برتر بانوان در خانه مغلوب تیم کانی کردستان شد و سه امتیاز حساس را از دست داد و یک  پله هم سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که از هفته چهاردهم این رقابت ها عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد تیم میزبان در حالی که نیمه نخست را با برتری پشت سر گذاشته بود اما در پایان ۲ بر یک مغلوب شد و در منطقه سقوط قرار گرفت.

این بازی برای هر ۲ تیم به ویژه شیرازی ها از حساسیت زیادی بر خودار بود چرا که در صورت شکست تیم میزبان که تاپیش از این بازی سه امتیازاز حریفش پیش بود این تیم کانی کردستان بود که به دلیل تفاضل گل بهتر جای این تیم را می گرفت و همین اتفاق هم افتاد.

در نیمه نخست تیم ایساتیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت و تیم برتر میدان بودند.

ایساتیس فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان  مقابل کانی کردستان شکست خورد+ فیلم

گل شیرازی ها ، اعتراض کردستانی ها، اخراج

پس از اینکه شیرازی ها چند فرصت را روی دروازه تیم میهمان ایجاد کردند در دقایق پایانی وقت تلف شده نیمه نخست به گل رسیدند که با اعتراض کردستانی ها همراه بود و یک بازیکن این تیم هم با کارت قرمز از بازی اخراج شد و بازی برای چند لحظه متوقف و تیم میهمان قصد داشت زمین بازی را ترک کند اما این اتفاق نیفتاد و بازی دوباره از سر گرفته شد.

هاجر قربانی بازیکن تیم ایساتیس با ضربه ای دقیق دروازه میهمان را باز کرد تا نیمه نخست با برتری پشت سر بگذارند.

تیم ۱۰ نفره کردستان به بازی برگشت

اما در نیمه دوم تیم ۱۰ نفره کردستان بازی خوبی به نمایش گذاشت وتوانست بازی یک بر صفر باخته را با زدن ۲ گل به سود خود تمام کند.

در نیمه دوم یک بازیکن هم از تیم ایساتیس با کارت قرمز اخراج شد و در نهایت هم این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود کانی کردستان پایان یافت.

به گزارش ایرنا هم اینک در جدول رده بندی تیم خاتون بم با ۳۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد ،‌تیم های زنان ملوان انزلی با ۳۴ امتیاز دوم است و شهرداری سیرجان هم با ۳۰ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

ایساتیس فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان  مقابل کانی کردستان شکست خورد+ فیلم

همچنین تیم کانی کردستان با هشت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ایساتیس فارس در جایگاه هشتم ایستاد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان ۱۰ تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد و در پایان هم تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران در مسابقات فوتبال بانوان جام باشگاه های آسیا شرکت خواهد کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

تیم های ایساتیس فارس و آوا تهران هم به ترتیب با هشت و پنج امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha