تیم های فوتبال ایساتیس فارس وسپاهان اصفهان امتیازها را تقسیم کردند+ فیلم
بازی ایساتیس فارس و سپاهان اصفهان

شیراز -ایرنا- تیم های ایساتیس کران فارس و سپاهان اصفهان در رقابت های فوتبال برتر بانوان کشور در یک بازی جذاب امتیازها را تقسیم کردند.

به گزارش خبرنگارایرنا، این بازی که جمعه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز و در یک هوای بارانی برگزار شد ۲ تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

بازی این ۲ تیم در حالی برگزار شد که به نظر می رسید تیم سپاهان که از چند بازیکن ملی پوش و با تجربه سود می برد و در رده چهارم جدول جای داشت برنده این بازی باشداما شاگردان جوان، پروانه خسروی سرمربی تیم ایساتیس با دوندگی اجازه ندادند تیم متمول سپاهان با دست پُر شیراز را ترک کند.

هر۲ تیم در نیمه نخست بازی خوبی را ارایه دادند و فرصت هایی هم بر روی دروازه یکدیگرخلق کردند هر چند سپاهانی ها برای دقایقی از بازی نسبت به میزبان چربش بیشتری داشتند.

دروازه بان میزبان ناجی تیمش شد

خط دفاع تیم ایساتیس به ویژه دروازه بان این تیم هلیا صادقی روز موفقی را پشت سرگذاشتند واجازه ندادند بازیکنان حریف به خواسته خود برسند.

تیم سپاهان با بُردن بازی به کناره ها و کارهای ترکیبی و زدن توپ های بلند به پشت مدافعان تیم ایساتیس سعی داشتند به گل برسند اما دوندگی و از خود گذشتگی بازیکنان تیم میزبان این اجازه را به آنها نداد و نیمه نخست ۲ تیم بدون گل به رختکن رفتند.

درنیمه دوم هم بازی خوبی از آب در آمد، هرچند حملات تیم سپاهان بیشتر بود و شیرازی ها چشم به ضد حمله داشتند که چند بار هم خطرناک ظاهر شدند و به گل مساوی هم رسیدند.

گل سپاهان

دقیقه ۷۶ بازی مقاومت بازیکنان تیم میزبان شکسته شد و بر روی اشتباه فردی توپ را به حریف لو دادند و زمینه گل اول را فراهم کردند تا فاطمه پسندیده برای سپاهان گلزنی کند.

در ادامه بازی تیم میزبان که نمی خواست بازنده این بازی خانگی باشد خیلی زود به گل مساوی دست یافتند.

شلیک تماشایی هانیه رحیمی گل مساوی شیرازی ها

دقیقه ۸۰ روی یک کار گروهی، مهاجم تیم ایستایس از سمت چپ پس از جای گذاشتن چند مدافع حریف که عقب کشیده بودند، توپ به هانیه رحیمی رسید و این بازیکن هم با شلیک تماشایی توپ را از فاصله ۳۰ متری به زیر طاق دروازه بان ملی پوش سپاهان کوبید و شادی را به اردوی شیرازی ها بُرد.

در ادامه نیمه دوم هم تلاش بازیکنان تیم سپاهان که در شوک خوردن گل مساوی بودند راه به جایی نبرد و بازی یک بر یک مساوی تمام شد.

پروازکبوتران به یاد ملیکا محمدی در ورزشگاه

به گزارش ایرنا پیش از شروع این دیدار، مراسمی از سوی خانواده زنده یاد ملیکا محمدی بازیکن ملی پوش شیرازی توسط مادرملیکا و تیم ایساتیس برگزارشد و به یاد این بازیکن فقید ۲ کبوتر را در ورزشگاه شهید دستغیب به پرواز درآوردند و هدیه ای هم از سوی خانواده محمدی به باشگاه ایساتیس اهدا شد.

خاتون بم صدرنشین

با پایان یافتن هفته دوازدهم این مسابقات تیم خاتون بم با ۳۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، شهرداری سیرجان و زنان ملوان بندرانزلی هم با ۲۸ امتیاز در جای دوم و سوم ایستادند.

همچنین تیم سپاهان با ۲۲ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و تیم ایساتیس فارس هم با این تساوی و با هشت امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان ۱۰ تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد و در پایان هم تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران در مسابقات فوتبال بانوان جام باشگاه های آسیا شرکت خواهد کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha