هوشیاری مردم نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد/تظاهر به روزه‌خواری نباید در جامعه اسلامی رخ دهد

تهران -ایرنا- دادستان کل کشور شرکت در انتخابات و دفاع از استقلال وطن را از حقوق به حق مردم دانست و گفت: هرچند دشمنان با برنامه‌ریزی به دنبال تعدی به حقوق مردم ایران بوده و هستند، اما روشنگری و هدایتگری رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و هوشیاری مردم، بار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد در جمع حقوقدانان و حقوق‌یاران بسیجی با تقدیر از شرکت هوشمندانه مردم ایران در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: حضور حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفندماه، با وجود ماه‌ها تلاش دشمنان داخلی و خارجی، موجب به هم خوردن بسیاری از معادلات آنان در کشور و منطقه شد.

شرکت در انتخابات از حقوق به حق مردم است

وی شرکت در انتخابات و دفاع از استقلال وطن را از حقوق به حق مردم دانست و گفت: هرچند دشمنان با برنامه‌ریزی به دنبال تعدی به حقوق مردم ایران بوده و هستند، اما روشنگری و هدایتگری رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و هوشیاری مردم، بار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی افزود: حضور آگاهانه مردم در انتخابات، باعث شادی دوستان و یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شد. بحمدالله ملت بصیر و زمان شناس ما با حضور عاقلانه، آگاهانه و هدفمند، بار دیگر یک موفقیت و افتخار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

خدمت به مردم از وظایف اصلی دولتمردان است

دادستان کل کشور، خدمت به مردم را یکی از وظایف مهم و اصلی دولتمردان جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: هرچند تا رسیدن به قله، راه باقی است، اما جمهوری اسلامی، نظام موفقی بوده و در همه صحنه‌ها با خدماتی از جمله فراهم کردن تحصیل رایگان برای همه اقشار در نقاط مختلف کشور، بهداشت و درمان، آب، برق و گاز، راهسازی و غیره در خدمت مردم بوده و هست.

وی رقابت بیش از ۱۵ هزار نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دلیلی بر حضور نیروهای علاقمند به خدمت در نظام جمهوری اسلامی و شکست دسیسه‌ها و فضاسازی دشمنان برشمرد.

تظاهر به روزه خواری نباید در جامعه اسلامی رخ دهد

حجت الاسلام و المسلمین موحدی آزاد در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان بر لزوم رعایت احکام اسلامی و جلوگیری از شکسته شدن حرمت این ماه مبارک تاکید کرد و افزود: تظاهر به روزه خواری نباید در جامعه اسلامی رخ دهد، زیرا علاوه بر گناه از لحاظ شرع مقدس، جرم هم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اگرچه مردم متدین ما همچون گذشته حرمت این ماه پربرکت را حفظ می‌کنند اما لازم است مسئولان فرهنگی و رسانه‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی درست این موضوع اهتمام داشته باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود، بسیج را شجره طیبه‌ای برگرفته از آرمان‌های امام خمینی (ره) و تحت هدایت رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: ایستادگی انصارالله یمن، مقاومت حزب الله لبنان، حماس و جبهه مقاومت در برابر دشمنان نشات گرفته از تفکر و فرهنگ بسیجی رشد یافته در ایران اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha