درآمد شهرداری‌های مازندران به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال رسید

ساری- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: درآمد شهرداری‌های این استان تا پایان سال به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید که تحقق این مبلغ برای بیشتر از درآمد پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد توکلی روز سه شنبه در بازدید از طرح های عمرانی شهرداری محمود آباد افزود: در حال حاضر ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح های عمرانی و زیر ساختی توسط شهرداری های مازندارن در دست اجرا است.

وی اظهار داشت: ۳۰ درصد از اعتبار عمرانی شهرداری های ساحلی مازندران باید برای ساماندهی سواحل سرمایه گذاری شود.

توکلی با بیان این مطلب که احداث پیاده‌رو ساحلی ضروری است، ادامه داد: همه طرح های عمرانی شهرداری های مازندران باید اولویت بندی شود و شهرداری های شهرهای ساحلی احداث پیاده‌رو ساحلی را از در اولویت قرار دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اظهار داشت: دولت سیزدهم افزایش کمک های مالی به شهرداری های کم برخوردار استان را افزایش داد و از مبلغ ۶ میلیارد ریال به ۴۰ میلیارد ریال رساند.

درآمد شهرداری های مازندارن به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال رسید

توکلی ادامه داد: در پرداخت حقوق و مزایا، اولویت شهرداری‌های مازندران باید نیروهای خدماتی و شرکتی باشد و بعد از نیروهای قراردادی و رسمی.

وی همچنین اظهار داشت: با دستور استاندار ظرف ۴۸ ساعت بعد از اتمام انتخابات، شهرهای مازندران به فضای قبل از انتخابات بازگشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: شهرداران باید تلاش کنند تا از ظرفیت قانونی نمایندگان مجلس برای توسعه شهر خود بهره مند شوند.

وی گفت: در نوروز امسال انجام کارهای فاخر فرهنگی توسط شهرداری ها بسیار مورد تاکید است و حال و هوای شهرهای استان باید رنگ و بوی ماه مبارک رمضان نیز داشته باشد.

این مقام مسوول تصریح کرد: نظافت شهرها و افزایش فضای سبز توسط شهرداری ها در نوروز امسال بسیار مهم است و استقرار نیروهای کشیک در نوروز توسط شهرداری ها انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha