۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85409120
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخابات خانه مطبوعات زنجان تکرار می‌شود

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۰
کد خبر: 85409120
انتخابات خانه مطبوعات زنجان تکرار می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نامه عدم تایید انتخابات خانه مطبوعات این استان یک روز روز پس از برگزاری آن (‌۲۹ آذر) به مرکز ارسال شده بود و بر این اساس انتخابات با فراهم شدن شرایط، تکرار می‌شود.

اصغر حاج علی اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری انتخابات نیاز به تمهیدات و فراهم کردن شرایطی دارد تا همانند انتخابات قبلی، شاهد بروز مشکلات و مسائل نباشیم.

وی ادامه داد: در نامه ارسال شده از زنجان به تهران مواردی از قبیل رعایت نشدن حداقل نامزدها در بخش نمایندگی خبرگزاری ها و نمایندگی روزنامه های سراسری به عنوان نقص انتخابات خانه مطبوعات عنوان شده بود.

انتخابات خانه مطبوعات زنجان آذرماه امسال با پالایش اعضای این خانه که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان انجام شد، ‌با چالش ها و حاشیه هایی همراه شد به طوری که شمار اعضای این خانه از ۱۲۳ نفر به ۵۷ نفر کاهش یافت.

با وجود این حواشی روز ۲۸ آذرماه انتخابات خانه مطبوعات استان زنجان همزمان با کشور به صورت الکترونیکی برگزار شد ولی نتیجه رسمی تاکنون از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha