۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85409201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه مد، هنرهای اقتصادی و خانگی ایرانی در پاکستان برگزار شد

اسلام‌آباد - ایرنا - نمایشگاه مد، هنرهای اقتصادی و خانگی با هدف تبیین توانمندی‌های بانوان خلاق با حضور شخصیت‌های ایرانی و چهره‌های پاکستانی در اسلام‌آباد برگزار شد.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، نمایشگاه اقتصاد خانگی، مد و هنر بانوان به میزبانی دانشکده الکوثر در شهر اسلام‌آباد با هدف تبیین ظرفیت‌ها و خلاقیت زنان هنرمند در جامعه برگزار شد.

نبی شیرازی معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و همچنین همسران سفیر و معاون سفیر ایران در کنار جمعی از چهره‌های پاکستانی در این رویداد هنری شرکت کردند.

نمایشگاه مد، هنرهای اقتصادی و خانگی ایرانی در پاکستان برگزار شد

دانشجویان دختر در این مراسم آثار هنری خود را در زمینه منسوجات، هنر و صنایع دستی و طراحی داخلی به نمایش گذاشتند.

معاون سفیر ایران طی بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه برگزاری این رویداد را برای افزایش روند هنر در بین دختران بسیار مفید دانست.

خانم امیری مقدم همسر سفیر و خانم شیرازی همسر معاون سفیر ایران در پاکستان نیز طی گفت‌وگو با دانشجویان هنرمند و اساتید دانشکده بانوان الکوثر با اشاره به روابط مطلوب ۲ کشور و ارتباطات قلبی مردم ایران و پاکستان گفتند: هنر نیازی به ترجمه ندارد و همه آنچه که در آن وجود دارد را به روشنی بازگو می‌کند.

نمایشگاه مد، هنرهای اقتصادی و خانگی ایرانی در پاکستان برگزار شد

آنها برگزاری نمایشگاه آثار بانوان هنرمند پاکستانی را بیانگر توجه به موضوع فرهنگ و هنر و تأثیر آن بر تقویت ارتباطات در جامعه دانستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha