۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85410267
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

طرح عمرانی فانوس دریایی ساحل بوشهر فعال شد

۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85410267
طرح عمرانی فانوس دریایی ساحل بوشهر فعال شد

بوشهر-ایرنا- شهردار بوشهر گفت: با فعال شدن طرح عمرانی فانوس دریایی ساحل بوشهر این طرح با ۷۰ متر ارتفاع و یکهزار میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " حسین حیدری " روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فانوس دریایی یکی از طرح‌های مهم شهر بوشهر است که سال‌ها مغفول مانده بود که با توجه به قرار گرفتن در بین مطالبات شهروندان نسبت به فعال سازی آن اقدام شده است.

وی بیان کرد: ساخت اسکله تفریحی شغاب بوشهر یکی دیگر از مطالبات مردم به ویژه گردشگران است که در ایام تعطیلات نوروز فعالیت آن آغاز می‌شود و بخش دیگر از این طرح سال آینده فعال می‎‌شود.

شهردار بوشهر ادامه داد: طرح گذر سلامت نیز با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار تا آخر هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: نصب پرچم و تابلوی ورودی شهر، بهسازی و مرمت امارت امیریه، پروژه میدان زیرگذر تقاطع شهید سلیمانی و سنگ فرش کوچه‌های بافت را از دیگر طرح‌های عمرانی شهرداری بوشهر است.

حیدری اضافه کرد: بازار قدیم بوشهر شامل بازار ماهی و خرما بهسازی و کف‌سازی شده و گذر چهار محل تاریخی این شهر هم عملیات بهسازی و زیباسازی آن در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این طرح‌های فضای سبز بزرگراه امام علی(ع)، بهسازی حریم ۶۰ متر دریا حد فاصل پارک شغاب تا دانشجو، ساحل‌سازی پارک مروارید،گذر خواجه‌ها، گذر مرکز تحقیقات و گذر ۲۴ متری غرب تنگک‌ها در دست احداث هستند.

حیدری یادآور شد: همزمان با هفته بوشهر نیز سه طرح سرمایه‌گذاری شامل ساختمان تاریخی بیلیارد، نگین و رستوران رافائل افتتاح می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha