هند میزبان نخستین دوره پیکارهای کبدی جوانان دختر جهان شد

تهران- ایرنا- مسابقات کبدی جوانان دختر و قهرمانی بزرگسالان جهان با تصویب هیات رئیسه فدراسیون جهانی شهریور و مهر ۱۴۰۳ به میزبانی کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی کبدی در حیدرآباد هند برگزار شد که در این جلسه عملکرد فدراسیون‌های جهانی و قاره‌ای در سال ۲۰۲۳ ارزیابی و تقویم ورزشی سال ۲۰۲۴ کبدی در سطح جهان تصویب شد.

در این جلسه، عباس اورسجی رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا و ایران پیشنهادات متعددی را ارائه کرد که مورد استقبال و حمایت کلیه اعضا قرار گرفت.

با پیشنهاد فدراسیون کبدی ایران و تایید کلیه اعضا، مقرر شد نخستین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان دختر جهان در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور ماه ۱۴۰۳) به میزبانی کشور هند برگزار شود.

همچنین اورسجی پیشنهاد برگزاری سالیانه مسابقات کبدی جام باشگاه‌های آسیا را ارائه کرد که مورد استقبال و حمایت کلیه اعضا قرار گرفت و مقرر شد هماهنگی‌های لازم با کمپانی استار اسپورت و سایر حامیان مالی جهت برگزاری این مسابقات صورت پذیرد تا شرایط برگزاری آن مهیا شود.

در صورت کسب مجوز لازم جهت برگزاری این رقابت‌ها، از باشگاه‌های برتر کلیه کشورهای آسیایی که دارای لیگ‌های داخلی هستند، جهت شرکت در جام باشگاه‌های آسیا دعوت به عمل می‌آید.

همچنین بنا بر اعلام رسمی فدراسیون جهانی، مسابقات کبدی قهرمانی جهان اواخر ماه ژانویه ۲۰۲۵ (بهمن ماه ۱۴۰۳) در هند برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha