۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85411802
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه بین‌المللی صنعت و تجارت پاکستان با حضور ایران گشایش یافت

کراچی - ایرنا- بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و تجارت پاکستان با حضور فعال شرکت‌هایی از جمهوری اسلامی ایران در شهر «کراچی» به عنوان قلب اقتصادی پاکستان گشایش یافت.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، مراسم گشایش بیستمین نمایشگاه صنعت و تجارت با حضور شخصیت‌های پاکستانی و مهمانان خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر بندری کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت و تجارت پاکستان با حضور ایران گشایش یافت

حسن‌ نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی و رایزن بازرگانی ایران با حضور در پاویون اختصاصی کشورمان با صاحبان شرکت‌های ایرانی پیرامون آخرین تحولات مرتبط با روابط تجاری دو کشور و اهمیت رویدادهای نمایشگاهی برای توسعه ارتباطات میان بخش خصوصی ایران و پاکستان گفت وگو کردند.

پاویون جمهوری اسلامی ایران پذیرای شرکت‌های مختلف است. این رویداد اولین همکاری مشترک دو همسایه دوست و برادر در حوزه نمایشگاه پس از برگزاری نمایشگاه بین المللی صادرات به پاکستان در چابهار محسوب می‌شود.

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت و تجارت پاکستان تا فردا شنبه در شهر بندری کراچی ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت و تجارت پاکستان با حضور ایران گشایش یافت

مرتضی باقری مسئول بازرگانی خارجی شرکت میلادنور به عنوان مجری پاویون ایران در نمایشگاه کراچی به خبرنگار ایرنا گفت: تعامل و گفت‌وگوهای سازنده‌ای در حاشیه این نمایشگاه میان صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران پاکستانی با شرکت‌های ایرانی حاضر انجام شده است.

طی دوسال اخیر ۴ رویداد نمایشگاهی با حضور ایران در شهر کراچی و ۲ نمایشگاه نیز به ترتیب در لاهور و اسلام‌آباد برگزار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha