صنعتی‌ها از ورزشکاران خارج استان مرکزی حمایت نکنند

اراک-ایرنا-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هیچ صنعتی در استان حق هزینه‌کرد کمک‌های مالی به بهش ورزشی خارج از استان را ندارد و باید تمام هزینه‌ها در داخل استان در نظر گرفته شود.

به گزارش ایرنا، «بهنام نظری» روز شنبه در جشن تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور استان مرکزی بیان کرد: در صورتی که صنعتی در خارج از استان برای ورزش هزینه کرده باشد باید پاسخگو باشد و این موضوع در حال بررسی و پیگیری است.

وی ادامه داد: رسیدن به سکوی قهرمانی کار آسانی نیست و حاصل روزها، ماه‌ها و سال‌ها تلاش بی‌وقفه است و باید قدردان افرادی که این همت را از خود نشان داده‌اند، بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عنوان کرد: حفظ قهرمانی مرحله دشوارتری نسبت به نائل شدن به قهرمانی است و باید زمینه برای ورزشکاران و حفظ قهرمانی آن‌ها به ویژه در عرصه‌های بین‌المللی فراهم شود و قطعا ورزشکاری که قهرمانی خود را حفظ کند به پهلوانی رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ورزشکاران سرمایه‌های هر کشوری هستند و قدردانی از ورزشکاران و ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت‌های ورزشی در واقع کمک به تقویت ورزش کشور در عرصه‌های جهانی است‌

«مسعود پیرایش» با تاکید بر این نکته که ورزش یکی از مولفه‌های قدرت در جهان است، عنوان کرد: ایران قوی باید ورزش قدی داشته باشد و این مهم مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری است.

وی اظهار کرد: در استان مرکزی نیز سعی می‌شود که از همه ظرفیت‌ها برای کمک به ورزشکاران و ایجاد زمینه مناسب فعالیت استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha