۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۶:۴۹
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85417021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌نشانان سبزوار در شب آخرین چهارشنبه سال ۶٠ عملیات انجام دادند

سبزوار- ایرنا - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: کارکنان این سازمان در شب چهارشنبه پایانی سال ۶۰ عملیات برای خاموش کردن حوادث آتش‌سوزی انجام دادند.

به گزارش ایرنا، عباسعلی معصومی صدر روز چهارشنبه به خبرنگاران افزود:‌ بیشترین این ماموریت ها برای فرونشاندن آتش ۵۶ حلقه لاستیک، ۲ مورد سطل زباله، یک باب مغازه و یک باب منزل صورت گرفته است.

وی اظهار کرد:‌ در این شب کلیه آتش نشانان از ساعت ١٧ تا یک بامداد در آماده باش کامل بودند و با برنامه ریزی های انجام شده ۴۵ پاکبان نیز به منظور جمع آوری، پاکسازی و تسریع در بازگشایی معابر، آتش نشانان را همراهی می کردند.

آتش‌نشانان سبزوار در شب آخرین چهارشنبه سال ۶٠ عملیات انجام دادند

معصومی از تلاش همزمان نیروهای انتظامی که دوشادوش نیروهای آتش نشان ضمن تامین امنیت از وقوع حوادث و آتش سوزی های بزرگتر جلوگیری کردند،‌ قدردانی کرد.

بنابر اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، دیشب ۹ نفر در جریان برگزاری آیین های چهارشنبه آخر سال در این شهر بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز آسیب دیدند که هفت نفر در بیمارستان امداد وسوانح شهید بهشتی و ۲ نفر که دچار آسیب چشمی شده بودند در بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه تحت درمان قرار گرفتند.

هم اکنون پنج ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۱۱۰ آتش نشان در سبزوار فعالیت دارند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha