هشت نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری تربت‌حیدریه مصدوم شدند

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: هشت نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری تربت‌حیدریه مصدوم شدند و خوشبختانه تا این لحظه هیچ فوتی در بین مصدومان گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه محمدجواد امیری افزود:چهار نفر از این مصدومان مرد هستند و نسبت به حوادث پارسال با کاهش ۵۰ درصدی در تعداد کل آسیب‌دیدگان مواجه بودیم که این موضوع از همراهی مردم با نیروهای امدادی و افزایش سطح آگاهی‌های شهروندان نشان دارد.

وی ادامه داد:پنج نفر از مصدومان کمتر از ۲۰ سال سن داشتند و بیشتر مصدومان از نواحی مختلف صورت دچار جراحت و آسیب شده بودند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: همچنین در بازه زمانی ذکر شده، بیش از ۲۳۰ مورد تماس با اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه گرفته شد که ۳۰ درصد آنان منجر به اعزام آمبولانس به محل شد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۷۵ هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد که از این تعداد ۱۸۷ هزار و ۱۷ نفر در نواحی روستایی سکونت دارند.

این دانشگاه ۲۷۲ تخت در بیمارستان امام حسین (ع)، ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در مه‌ولات دارد.

شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha