۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85504470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آرایشگاه‌های بانوان در زنجان زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفت

زنجان - ایرنا - معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از اجرای طرح تشدید نظارت بر آرایشگاه‌های بانوان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین منصوری روز دوشنبه در جلسه نظارت بر واحدهای صنفی استان، افزود: در قالب اجرای این طرح بر رعایت نرخنامه های مصوب اتحادیه ها، تجویز نکردن دارو، درمان و بوتاکس در آرایشگاه های زنانه و ساماندهی واحدهای فاقد مجوز نظارت می شود.

وی ادامه داد:در این طرح، نمایندگان تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی، اداره بهداشت شهرستان، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مربوط حضور دارند که به صورت گشت مشترک برگزار می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در قالب اجرای این طرح، واحدهای فاقد مجوز تذکر دریافت می کنند و به سمت مبادی اخذ مجوز سوق داده خواهند شد، همچنین با واحدهایی که تخلفاتی همچون گرانفروشی دارند برخورد تعزیراتی صورت می گیرد.

منصوری افزود: واحدهایی که فعالیت غیر صنفی از قبیل اقدامات دارویی، درمانی و بوتاکس بدون مجوز دارند، پلمب می شود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: جهت برخورد با واحدهای صنفی سیار و فعال در فضای مجازی که بدون مجوز در حال فعالیت هستند، هماهنگی با پلیس فتا و دادستانی صورت گرفته است.

منصوری تصریح کرد: هم اکنون در سطح استان هزار و ۳۰۰ آرایشگاه بانوان در حال فعالیت است که ۸۰۰ واحد دارای مجوز و ۵۰۰ واحد بدون مجوز و به صورت خانگی فعالیت می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha