هادی مرزبان: اولین درس تئاتر زیباشناسی است+ فیلم

تهران- ایرنا- بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: اولین درسی که نه به تنهایی در تئاتر که در هنر می‌آموزیم زیباشناسی است و بعد سلیقه پیش می‌آید.

هادی مرزبان در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد: اولین درسی که نه به تنهایی در تئاتر که در هنر می‌آموزیم زیباشناسی است و بعد سلیقه پیش می‌آید. ممکن است کسی از کاری خوشش بیاید و کسی هم اصلا از همان کار بدش بیاید. کسی که دوست نداشته باشد می‌تواند سالن را ترک کند.

وی با تاکید بر پذیرش سلایق متفاوت و برخی انتقادات افزود: گاهی اوقات در گذشته‌های دور می‌گفتیم برخی تئاترها هستند که باید گوجه فرنگی هم به سمت ما پرتاب کنند.

مرزبان در مورد نسل جدید بازیگران و هنرپیشگان تئاتر تاکید کرد: عده ای بسیار خوب هستند؛ عده ای که با شناخت و عشق به سمت تئاتر آمده اند، بسیار قوی هستند و چهره های خوب هم در آنها دیده می شود و یک عده ای دیگر که در جاهای دیگر قبول نشده اند و از لاعلاجی آمده اند که صرفا کاری انجام دهند نیز تکلیفشان مشخص است.

هادی مرزبان: اولین درس تئاتر زیباشناسی است+ فیلم
هادی مرزبان

مرزبان درباره حضور اخیر بلاگرها در یک اجرای تئاتر اظهار داشت: این مساله تازه شروع شده واقعا نمی‌دانم راجع به آن چه بگویم. چون زیاد در جریان این تئاتر نیستم و ندیده‌ام، چیزی نمی‌گویم.

وی گفت: در کل چنین اجراهایی که باعث اعتراض اهالی تئاتر هم می شود، به ساحت و صحنه تئاتر آسیب می زند، رفته بودم یک اجرایی را قبل از انقلاب ببینم یکی از بزرگان تئاتر می‌گفت «اگر دوست نداشتید باید از سالن بیرون می رفتید».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha