توسعه و تعالی نظام آموزشی کهگیلویه وبویراحمد در اولویت است

یاسوج - ایرنا - سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بر توسعه و تعالی نظام آموزشی این استان به عنوان یک رویکرد تاکید کرد و گفت: از همه ظرفیت ها به نحو احسن در این زمینه استفاده خواهد شد.

محمد جمالی آرند روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: آموزش و پرورش نهادی بسیار مهم و گسترده است که باید با حمایت از نخبگان و افراد شایسته زمینه توسعه و تعالی نظام آموزشی در همه مناطق این استان را فراهم کرد.

وی بر مشارکت و تلاش شبانه روزی و جهادی همکاران ستادی در رسیدن به این رویکرد تاکید کرد و گفت: ارتقاء جایگاه حوزه های نظام آموزشی این استان نیازمند مشارکت همه مسئولان نیز است.

جمالی آرند به کاهش میانگین معدل دانش آموزان این استان و رشد آسیب های اجتماعی آنها اشاره شد، گفت: سال آینده که قرار است ۷۲ هزار نفر جذب آموزش و پرورش شوند برخی سهمیه ها در قالب مشاوران مدارس جذب می شوند که تا حدود زیادی می تواند در این زمینه موثر واقع شوند.

سرپرست جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که پیش از این معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بود گفت: پیش تر قول دادم که شاخص های متوسطه ارتقا می یابد که در این ۲ سال نتیجه مثبتی حاصل شد اگرچه مشکلات آموزش و پرورش زیاد است و نیازمند همراهی بقیه سازمان ها و اولیای دانش آموزان است.

جمالی آرند با اشاره به به دلیل اُفت معدل دانش آموزان استان گفت: حضور پیدا نکردن دانش آموزان پایه دوازدهم پس از تعطیل های نوروز که در استان رویه شد یکی از مهمترین دلایل کاهش معدل دانش آموزان استان است.

سرپرست جدید آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بر مزار شهدا، با آرمانهای مقدس شهدا تجدید میثاق کرد.

توسعه و تعالی نظام آموزشی کهگیلویه وبویراحمد در اولویت است

بیشتر بخوانیم:

پنج هزار میلیارد ریال طرح آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست

اقدام و برنامه های دولت برای افزایش کیفیت تعلیم و تربیت در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای ۱۲ برنامه شاخص تحولی در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha