استاندار سمنان: رضایت ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی سنجیده شود

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: اجرای طرح سنجش میزان رضایت مردم و ارباب رجوع از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز پنجشنبه در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان سمنان در سالن همایش‌های غدیر استانداری افزود: جلب رضایت‌مندی عموم مردم از خدماتی که در دستگاه‌های اجرایی دریافت می‌کنند، اهداف عالی دولت سیزدهم و سرلوحه فعالیت در این استان است.

استاندار سمنان: رضایت ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی سنجیده شود

وی ادامه داد: دولت الکترونیک یکی دیگر از مباحث و موارد مرتبط با توسعه مدیریت در استان سمنان است و باید مسایل مرتبط با تحقق این موضوع در دستور کار شورای راهبری توسعه مدیریت استان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بحران و تنش آب از مسایل اصلی استان سمنان است که در تابستان گذشته مدیریت شد اما برای آینده از هم اکنون باید مدیریت مصرف در دستور کار باشد تا در سال آینده با کمبود و قطعی آب مواجه نباشیم.

استاندار سمنان یادآور شد: پیش قرارداد شرکت شهرک‌های صنعتی و آب و فاضلاب در خصوص استفاده از پساب منعقد شد که در زمینه تامین آب نقش موثری خواهد داشت.

هاشمی بیان کرد: ظرفیت پارک علم و فناوری استان و دانشگاه سمنان در راستای توسعه و ارتقای زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال استفاده شود.

طبق گزارش‌ها سمنان جزو ۶ استان پیشرو کشور در زمینه اقتصاد دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ است.

اقتصاد دیجیتال (Digital economy) به یک اقتصاد مبتنی بر فناوری‌های محاسبات دیجیتال اشاره دارد. همچنین این مفهوم به عنوان «انجام دادن فعالیت‌های اقتصادی از طریق بازارهایی مبتنی بر اینترنت و شبکه گسترده جهانی» در نظر گرفته شده‌است.

پارک اقتصاد دیجیتال استان سمنان در زمینی به مساحت پنج هزار و ۸۰۰ مترمربع با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای اداری و آموزشی با مشارکت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان در بحث تامین مکان و برنامه‌ریزی آموزشی و حمایت مرکز پارک اقتصاد دیجیتال کشور، تجهیز و تکمیل شد.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است و با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha