آغاز عملیات ساخت یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکن نیروهای مسلح در شیراز

شیراز- ایرنا- همزمان با ۱۰ استان کشور، عملیات ساخت یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکن نیروهای مسلح استان فارس در شیراز به شکل ویدئو کنفرانس و با حضور رییس جمهور آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیر کل راه و شهرسازی فارس، شنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در استان فارس ۲۵ هزار نفر از پرسنل نیروهای مسلح فاقد مسکن هستند که تا امروز برای ساخت ۱۳ هزار و ۳۰۰ واحد زمین تامین شده و در حال ساخت است.

محمودرضا طالبان افزود: تامین زمین برای حل مشکل مسکن نیروهای مسلح از جمله وظایفی است که بر عهده وزارت راه و شهرسازی است و در همین زمینه طی یک سال گذشته حدود ۶۷۰ هکتار زمین شامل ۲۰۰ هکتار زمین در شهر فسا توسط سپاه، ۲۰۰ هکتار زمین در شهر شیراز توسط سپاه، ۲۶۰ هزار زمین در شهر شیراز توسط ارتش، و ۱۰ هکتار هم در شهر شیراز توسط وزارت دفاع به توافق رسیدیم.

وی ادامه داد: امروز نیز عملیات ساخت یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکن نیروهای مسلح شامل یک هزار و ۵۰۰ واحد مربوط به نیروی زمینی ارتش و ۳۰۰ واحد مربوط به وزارت دفاع در شهر شیراز آغاز شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: امیدواریم تا سه ماه اول سال آینده زمین مورد نیاز برای ساخت ۱۲ هزار واحد دیگر مورد نیاز نیروهای مسلح استان نیز تامین شود.

طالبان افزود: از مجموع ۱۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن نیروهای مسلح که هم اینک با مراحل پیشرفت مختلف در نقاط مختلف استان در دست ساخت است ۶۰ درصد در شهر شیراز و ۴۰ درصد دیگر نیز در سایر شهرستان ها در حال اجرا است.

آغاز عملیات ساخت یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکن نیروهای مسلح در شیراز

ساخت ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن نیروهای مسلح فارس در دست ساخت است
دبیر قرارگاه مسکن نیروهای مسلح استان فارس هم گفت: از مجموع ۲۵ هزار واحد مورد نیاز برای تامین مسکن نیروهای مسلح این استان، هم اینک ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد در نقاط مختلف استان با میانگین پیشرفت ۵۳ درصد در دست ساخت است.

محمد علی حامدی افزود: ۶۷۰ هکتار از اراضی نیروهای مسلح در فارس به مسکن نیروهای مسلح اختصاص یافته که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۵۰۰ واحد کارکنان نیروی زمینی ارتش در بلوار شهید صیاد شیرازی و ۳۰۰ واحد قرارگاه مسکن نیروهای مسلح استان نیز در بلوار مهندسین هستیم.

وی ادامه داد: پروژه ۳۰۰ واحدی پرنیان واقع در بلوار مهندسین در ۱۰ طبقه و سه بلوک و با معماری منحصر به فرد احداث خواهد شد.

او اظهار کرد: مدت زمان پیش بینی شده برای ساخت و تکمیل این پروژه ۳۶ ماه و اعتبار پیش بینی شده نیز ۱۱ هزار میلیارد ریال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha