۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85421404
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کسب رتبه اول ناحیه مقاومت شهرستان ملارد در حوزه ارزیابی ستادی سال ۱۴۰۲

ملارد - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد از کسب رتبه اول این ناحیه در بین شهرستانهای استان تهران در ارزیابی نظارت جامع ستادی درسال ۱۴۰۲ خبر داد .

به گزارش ایرنا ، سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد گفت: بر همین اساس لوح تقدیری از سوی فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا ع استان تهران صادر و از عملکرد مطلوب فرمانده ، آحاد کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان ملارد در سال جاری تقدیر و تشکر بعمل آمده است .

جهانی نژاد روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا این موفقیت را نتیجه همدلی و اتحاد بین رده های مختلف ناحیه مقاومت بسیج ملارد و همچنین تلاش بی وقفه بسیجیان اعلام کرد و افزود این ناحیه در تمامی موارد نمره قبولی گرفته و در بخش های فرهنگی ،عملیاتی و خدمات رسانی بهترین عملکرد را در بین شهرستان های استان تهران داشته است .

فرمانده سپاه ملارد خاطرنشان کرد: بسیج برآمده از دل مردم و جان فدای مردم و طبق فرمایش حضرت آقا "پاره تن مردم " است . آنها جمعی از فداکاران هستند که نوجوان نوخاسته تا پیشکسوتان فرهیخته را شامل می شود و همه در حال آبادانی دنیا هستند هرچند که دلبسته دنیا نیستند .

جهانی نژاد اضافه کرد : این توفیق هدیه ای از طرف این عزیزان به خانواده معظم شهدا و همه دلدادگان ایران اسلامی عزیز می باشد .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha