۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85285976
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

رئیس جدید مجمع عالی بسیج شهرستان ملارد انتخاب شد

۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبر: 85285976
رئیس جدید مجمع عالی بسیج شهرستان ملارد انتخاب شد

ملارد - ایرنا - با حضور جمعی از بسیجیان اقشار تخصصی و نواحی و پایگاههای مقاومت شهرستان ملارد ، مجمع عالی بسیجیان این شهرستان در سالن شهید طحانی شهر ملارد تشکیل و با برگزاری انتخابات رییس جدید این مجمع انتخاب گردید.

به گزارش ایرنا اسماعیل احمدی رییس بسیج اصناف شهرستان ملارد از بین چهار نامزد دیگر با اکثریت آرا بعنوان رییس جدید مجمع بسیجیان این شهرستان انتخاب شد .

در این نشست مسئولان بسیج جامعه پزشکان ،بسیج حقوقدانان و بسیج خواهران به ارائه گزارش اقدامات و عملکرد خود طی سال گذشته پرداختند .

تجلیل از مسئولان بسیج اقشار برگزیده ملاردی که در سطح استان تهران حایز رتبه نخست شده بودند از دیگر برنامه های این نشست بود . در سال گذشته بسیج طلاب و روحانیون ،بسیج کارمندی و بسیج عشایری شهرستان ملارد رتبه نخست را در سطح استان تهران کسب نموده اند .

رئیس جدید مجمع عالی بسیج شهرستان ملارد انتخاب شد

سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد در سخنانی از کسب رتبه نخست این ناحیه در حوزه اقشار تخصصی در سه ماهه دوم سال جاری بین نواحی مقاومت استان تهران خبر داد.

وی گفت باید به بسیج اقشار نگاه کیفی داشت وطرح ها و ایده های آنها در قالب ویژه نامه تهیه و برای اجرا با همکاری دستگاهها و نهادهای دولتی و غیردولتی در دستور کار قرار گیرد .

قرائت بیانیه مجمع بسیجیان شهرستان در محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه آخرین بخش از این نشست بود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha