۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85330653
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 فرماندار ملارد : خدمات فرهنگی آموزشی شهروندان اولویت اقدامات مسئولان است

ایرنا - ملارد - سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد تاکید کرد: تلاش مضاعف برای گره گشایی از مشکلات در کنار ارائه خدمات متنوع فرهنگی و آموزش های شهروندی از مواردی است که باید با جدیت و اولویت در این شهرستان به آنها پرداخته شود .

به گزارش ایرنا ، امین اسدی روز شنبه در نشست با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر عج ملارد ،مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه ، جانشین ،معاونین و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان ، نیروی انسانی به خصوص بسیجیان را از ظرفیت های ارزشمند این شهرستان دانست که با کمک آنها هر گره ای بازشدنی است .

 فرماندار ملارد : خدمات فرهنگی آموزشی شهروندان اولویت اقدامات مسئولان است

اسدی افزود: با حضور بسیجیان و نیروهای جهادی و انقلابی می توان فراتر از امکانات ، امورات را پیش برده و کار خلاقانه و ماندگار رقم زد .

فرماندار ملارد اضافه کرد: تلاش مضاعف برای گره گشایی از مشکلات در کنار ارائه خدمات متنوع فرهنگی و آموزش های شهروندی از مواردیست که باید با جدیت و اولویت در این شهرستان به آنها پرداخته شود .

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: اعتقاد راسخ به کار گروهی و مشورت با صاحب نظران داشته و از پیشنهادات و تجارب نیروهای ارزشی برای خدمت بیشتر و ملموس تر به مردم استقبال می کنم .

سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد فرمانده سپاه ملارد هم ضمن عرض تبریک به سرپرست جدید فرمانداری از اعلام آمادگی ظرفیت های موجود در بسیج و سپاه برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در کمک به دولت گفت و به توانمندی و اشراف هیات های اندیشه ورز اقشار تخصصی بسیج برای احصا مشکلات و تدوین نظام مسایل شهرستان اشاره کرد .

وی ادامه داد: بسیج همانند گذشته برای رسیدگی و خدمت به محرومان و همچنین سایر حوزه های اجتماعی ،امنیتی و مناسبتی پای کار بوده و برنامه های مدونی دارد .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha