هلال احمر استان مرکزی ۱۲ تُن کالا به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد

اراک - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۱۲ تُن کالا و کمک غیرنقدی توسط این جمعیت جمع‌آوری و در قالب کاروان سیل همدلی به برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

علیرضا شهرجردی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: محموله‌های ارسالی شامل ۸۶۵ بسته عدس، ۲۲۷ بسته چای، ۸۷۶ قوطی کنسرو لوبیا چیتی، ۲۰۰ عدد پتو، ۹۰۰ بکس آب معدنی و همچنین تعداد قابل توجهی لوازم خانگی و ملزومات ضروری زندگی و البسه است که با هماهنگی تیم‌های ارزیابی به منطقه مورد نظر ارسال شد.

وی با اشاره به رسالت بشردوستانه هلال احمر و انتشار فراخوان‌ پویش همدلی و مهربانی هلال احمر برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان در فضای مجازی، گفت: پویش "همدلی و مهربانی" با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌ احمر نزد بانک ‌های مرکزی و ملی از ۱۳ اسفند ماه جاری آغاز و همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: این کمک‌ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب و یا شماره‌گیری کد دستوری (از طریق سداد) نزد بانک‌های ملی و مرکزی جمع‌آوری شده است.

شهرجردی اظهار کرد: مردم نوع‌دوست استان مرکزی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان از طریق شماره‌گیری کد دستوری #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبای IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، واریز کنند.

وی یادآور شد: جمعیت هلال احمر استان مرکزی از ابتدای بروز حادثه از طریق ارتباط تلفنی با استان سیستان و بلوچستان پیگیر شرایط منطقه و نحوه کمک رسانی از استان بوده و آمادگی لازم برای کمک در منطقه وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha