مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ» در اصفهان تمدید شد

اصفهان-ایرنا- رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با توجه به درخواست‌ها و استقبال هنرمندان، مهلت ارسال اثر به جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

طلافنگ، جشنواره و رویدادی ملی است که بستر را برای ارتباط بین تولیدکنندگان محتواهای پویانگاری و موشن گرافیک‌ها با متولیان مجموعه‌های فرهنگی تخصصی فراهم می‌کند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان روز دوشنبه به نقل از مهدی پایون افزود: هدف از رویداد ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ»(طلاهای فرهنگی) استخراج و به اشتراگ‌گذاری فکر، ایده، هنر است.

وی ادامه داد: «آسیب‌های اجتماعی»، «قصص قرآنی و آیات تبیین»، «جایگاه نماز در جامعه اسلامی» و «سبک زندگی، اسلامی ایرانی» چهار محور این جشنواره است.

دبیر جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» اظهار داشت: هنرمندان می‌توانند انواع موشن‌گرافی دو بُعدی، سه بُعدی، استاپ‌موشن کمیک‌موشن، موشن آبجکت، اینفوموشن و استوری موشن را به جشنواره ارسال کنند و اولویت با آثاری است که با موضوع‌های جشنواره همخوانی بیشتری داشته باشد.

وی تأکید کرد: حجم موشن‌ها باید حداکثر ۵۰ مگابایت و زمان هر موشن حداکثر ۱۲۰ ثانیه باشد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال و مالکیت اثر نیز باید با شخص ارسال‌کننده باشد.

پایون با اشاره به جوایز هر بخش بیان کرد: جوایز نفر اول تا سوم هر بخش بطور مستقل و به ترتیب ۱۰، هشت و پنج میلیون تومان است که به چهار اثر در حوزه بهترین سناریو و ایده‌پردازی، بهترین گویندگی، بهترین تصویرگری و بهتری کارگردانی و تدوین جوایزی اهدا خواهد کرد.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ به نشانه اینترنتی جشنواره طلافنگ ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ» در اصفهان تمدید شد

به گزارش ایرنا، جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ» قرار است اوایل سال آینده در اصفهان برگزار شود.

«پویا نگاشتار» یا «موشن‌ گرافیک»(Motion graphics) ترکیبی از دو کلمه موشن به معنای حرکت و گرافیک به معنای تصویر است؛ پس موشن گرافیک به معنی تصویر متحرک است که توسط نرم‌افزارهای گرافیکی ساخته می‌شود.

اشتراک‌گذاری راحت مفاهیم و اطلاعات مختلف، طراحی ویدیوهای تبلیغاتی و توصیفی، طراحی انواع لوگو گرافیکی، دیجیتال مارکتینگ(بازاریابی دیجیتال)، طراحی پست برای شبکه‌های پُرمخاطب اجتماعی، بِرندسازی، طراحی ویدیوهای مختلف آموزشی و صنعت فیلم‌سازی از مهمترین انواع کاربرد موشن‌گرافی محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha