۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85422540
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

استاندار: همدان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: استان با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری تمامی دستگاه های متولی آماده میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ است.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سه شنبه در جلسه‌ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور وبیناری احمد وحیدی وزیر کشور، اظهار کرد: تمام مجموعه‌ها و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به هموطنان و گردشگران هستند.

وی ادامه داد: طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و امیدواریم با تلاش‌ تمامی دستگاه‌های اجرایی، تجربه‌ سفر خوبی برای هموطنان و گردشگران در استان همدان رقم بخورد.

استاندار همدان از فرمانداران به دلیل اهتمام ویژه در راهبری مناسب شهرستان‌ها قدردانی کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و متولیان با توجه ویژه به اماکن گردشگری، نمازخانه‌ها و مجمتع‌های رفاهی، سرکشی و بازدیدهای لازم جهت خدمت‌رسانی بهتر به هموطنان با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را در دستور کار قرار دهند.

قاسمی‌فرزاد افزود: ارایه خدمات مطلوب و مورد نیاز مردم در تعطیلات نوروزی مصادف با ماه مبارک رمضان مورد اهتمام ویژه همه مسوولان به خصوص پلیس و دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از آمادگی پذیرش ۲۰ هزار نفر مسافر نوروزی در هر شبانه روز در این استان خبر داد.

محسن معصوم‌علیزاده بیان کرد: تمامی اعضای ستاد و نمایندگان آنها در مجتمع عین‌القضات همدانی مستقر هستند و به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.

وی ادامه داد: در نوروز ۱۴۰۳ حدود ۱۲۰ برنامه نوروزگاهی در سراسر استان همدان اجرا می‌شود تا محیطی شاد با رعایت شئونات ماه رمضان برای مردم رقم بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha