ثبت ۲۶۶ میلیون تردد امسال از جاده های همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای همدان گفت: ۲۶۶ میلیون تردد از جاده های این استان در یکساله ۱۴۰۲ انجام و توسط ۸۰ سامانه تردد شمار ثبت شده است.

مهرداد آهکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این درحالی است که پارسال ۲۵۱ میلیون و ۲۶۵ هزار تردد در محورهای همدان به ثبت رسیده بود که نشانگر افزایش ۵/۶ درصدی کل ترددها نسبت به مدت مشابه پارسال است.

وی اضافه کرد: امسال ۲۳ میلیون و ۱۰۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه وارد استان و ۲۳ میلیون و ۱۱۶ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان افزود: ۵۰ تیم راهداری در نوروز ۱۴۰۳ فعال هستند که شامل تیم های خط‌کشی، رنگ‌آمیزی جداول، نصب و تعمیر تابلو وعلائم، پاکسازی مسیرهای ورودی، نصب و تعمیر گاردریل، لکه‌گیری و چاله‌گیری، تعمیر سیستم‌های روشنایی، ایمن‌سازی دماغه‌ها و تقاطع‌ها، شانه‌سازی و تعدیل شیب شیروانی، پاکسازی و آزادسازی حریم، ایستگاه‌های سلامت و طرح پویش سفر سبز و ایمن می شود.

آهکی اضافه کرد: ۴۲ مجتمع خدماتی رفاهی، ۳۵ باب راهدارخانه و ۲۰ باب مسجد بین راهی به مسافران نوروزی خدمات می دهند.

وی ادامه داد: نیروی‌های راهداری با آمادگی و تجهیزات کامل در راهدارخانه‌ها و سطح مسیرهای استان حضور دارند تا در صورت بارش برف و بروز هرگونه مشکل در سطح راه‌ها سریع وارد عمل شوند و نسبت به رفع موانع و روان‌سازی ترافیک عبوری اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha