۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85423067
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار منطقه ۷ تهران: افتتاح‌های مترویی در سال آینده هم ادامه دارد

تهران‌ بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۷ پایتخت گفت: همانطور که در ابتدای دوره برنامه ارائه دادم قرار بود جزو مناطق پیشگام در ارائه خدمت به شهروندانم باشیم و در اجرای پروژه‌ها برنامه ریزی دقیق داشته باشیم و به جز چند مورد محدود انتظار ما محقق شده و امیدواریم باقی‌مانده کارها هم تا انتهای فروردین انجام شود.  

به گزارش ایرنا، نصرالله آبادیان روز چهارشنبه ضمن تشکر از فعالیت همه خدمت گزاران منطقه در سال جاری اظهار کرد: در سال آینده پروژه‌های محله‌ای کماکان ادامه خواهد یافت و با توجه به این که اعتبارات خوبی در سال آینده برای منطقه ما در نظر گرفته شده باید تمهیدات و برنامه ریزی دقیق و منظمی داشته باشیم که بتوانیم در سال آینده پروژه ها و برنامه های توسعه شهری در منطقه هفت به خوبی پیش ببریم.

وی به افتتاح ایستگاه‌های مترو در روزهای قبل اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور شهردار و افتتاح ایستگاه متروی بهارشیراز، شهردار تهران تاکید کردند که ایستگاه سرباز نیز باید به زودی افتتاح شود.

شهردار منطقه ۷ تهران: افتتاح‌های مترویی در سال آینده هم ادامه دارد

وی افزود: همکارانم به خوبی می‌دانند که ایستگاه بهار شیراز از ابتدای کار ما، متوقف شده بود اما با تلاش و کوشش شبانه روزی این ایستگاه به بهرداری رسید و مردم هم اکنون از آن استفاده می‌کنند.

به گفته وی، ایستگاه سرباز نیز طبق برنامه ریزی انجام شده تا آبان سال آینده افتتاح خواهد شد و ورودی دوم ایستگاه سهروردی نیز در فروردین سال آینده افتتاح خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ ادامه داد: پروژه زرین گلاب در مرحله تجهیز کارگاه است و پارکینگ شهید قنبرزاده هم که یک گود رها شده بود با پیگیری‌های مدیران منطقه تعیین پیمانکار شده و به لطف خدا در سال آینده افتتاح می شود و ۷۰۰ پارکینگ به ظرفیت پارکینگ‌های منطقه اضافه خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ تهران: افتتاح‌های مترویی در سال آینده هم ادامه دارد

آبادیان در ادامه به برخی برنامه‌های دیگر شهرداری در سال آینده اشاره کرد و گفت: دسترسی مردم به چهار باغ آزاد شده و انتظار ما این است که با نصب یک سازه در محله نیلوفری و سهروردی تحول ایجاد خواهد شد. مشکل اراضی پاکستان هم با جدیت در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: افتتاح خانه خبرنگاران در منطقه که به زودی افتتاح خواهد شد می‌تواند یک تحول و یک اتفاق مبارک برای جامعه رسانه‌ای کشور باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha