۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85425294
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سامانه جدید بارشی امشب وارد بوشهر می‌شود

۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85425294
سامانه جدید بارشی امشب وارد بوشهر می‌شود

بوشهر- ایرنا- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: نقشه های هواشناسی نشان می‌دهد از آخر وقت امشب با ورود سامانه بارشی جدید تا اواخر وقت روز دوشنبه در این استان بارش باران ، گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

" زهرا راستگو " روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه سواحل و فراساحل و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه سواحل و فراساحل جنوبی استان بوشهر مواج و متلاطم خواهند بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا کمی ابری در برخی ساعات غبار محلی، از امشب به‌تدریج نیمه ابری تا ابری، از بامداد فردا بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بنی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر یاد آورشد : امروز جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و فردا شمال شرقی تا جنوب شرقی ۱۶ تا ۴۰ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت است.

راستگو ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج دریا: ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در زمان وزش تندباد بیش از ۱۵۰ سانتی‌متر پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۵۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۴۴، جزر دوم ساعت ۱۴:۳۰ و مد دوم ساعت ۲۰:۲۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha